zuupah Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Jag lirar cashgame på Stars. Jag plockar upp 85d och synar en kille (B) som höjer. jag träffar en 5:a på floppen. B betar ut halva potten, jag re-raisar till dubbla. B synar. Turn ger en 5:a till. Jag har trissen. B ställer och jag synar. Mina kort visas men B:s kort MUCKAS!?!?! VARFÖR? Det är ju JAG som SYNAT HAN! Jag har ju BETALAT för att få se B:s kort. Varför får jag inte se dem? Inte ens i hand historiken kan jag se vad han muckade. Vad är detta för trams Stars???? Det är väl en SJÄLVKLARHET att B:s kort skall visas när B är synad! Kan någon på Stars kommentera detta? Citera
Tiggr Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 JAG vet INTE men du kan väl vara GLAD för att du VANN! För övrigt kan du inte re-raisa en bet.(inte ens om du miniraisar) Citera
strater Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Jadu, ingen aning, tomtespel var det iaf Citera
PokerStars_Martin Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Hej zuupah, Vid en showdown så ska "last aggressor", d.v.s. den som betade/höjde sist, visa korten först. Även om man muckar vid showdown så visas korten i handhistoriken för dem som fick kort i handen. Om du har handnumret eller handhistoriken så kikar vi gärna närmre på detta. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Recommended Posts