Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hands: 134

$ Won: 16

Blöö.. måste börja få in längre sessions.

Det var längesen som jag spelade så här lite, men det har varit mkt skola och annat på sidan av, och därför har pokern fått lida. Ska jag nå målet att gå upp på NL20, så måste jag verkligen spela mer.

Annars tycker jag att statsen fortf. ser rätt bra ut. Eller?

Vet inte vad som är bra och dåligt på NL10 faktiskt.

Jag tycker statsen ser bra ut om jag jämför med mig själv, har ingen sån generell översikt på NL10 och vad som är bra eller dåligt. Men mina stats ser ungefär likadana ut, plussar oftast lite mer än ett inköp(halvt) på ca 100-150 händer. Jag kör iof med halva inköp så jag vet inte om mina stats skulle ändras om jag körde med fullt inköp.

Fortsätt bara spela på så är du nog snart på NL20, ska du se. :-)

• Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hands: 162

$ Won: 16

Återigen en kort session, men är så sjukt trött. Har påsklov nu, så ska försöka spela lite mer nu.

F.ö mötte jag "påhittat_namn" (som skrivit lite i min DB) denna session på Betfair. =) Kul att kunna chatta lite medans man spelar, hehe.

Postad

Jag har nu en bankrulle på ca $300 efter att plussat ca $180 på nl10 på Betfair. Skillnaden mellan NL10 och NL20 ska ju tydligen inte vara stor alls, så jag ska därför prova på lite spel på NL20 nu.

Fyra bord NL20 SH, here we go.

Postad

fan gick dåligt på nl20 när ja speöa. minus 30 dolar spelade bra men ädnå inte hade mkt otur aåsås ganska bra men aa nu fattar har en tjej här som ska sova em. tjarå aså gillar poker på ett bra vis

Postad

Det ser fortfarande ut att gå bra för dig! :-D Men är inte nl20 fyra bord lite väl högt med en rulle på 300? Försök iallafall komma upp till 500$ innan du testar nl20, fast behärskar du nivån så ska det väl inte spela större roll.

Du spelar enbart cg eller?

fortsatt lycka till med spelandet!

Postad
Det ser fortfarande ut att gå bra för dig! :-D Men är inte nl20 fyra bord lite väl högt med en rulle på 300? Försök iallafall komma upp till 500$ innan du testar nl20, fast behärskar du nivån så ska det väl inte spela större roll.

Du spelar enbart cg eller?

fortsatt lycka till med spelandet!

alåå!

Har två sessions på nl20 i ryggen nu och ett back på ca $60 vilket känns lite tungt. Har som vanligt när det gäller att spela lite högre inte spelat mitt A-game. Jag känner att tålamodet försvinner och jag blir för ivrig. Vet inte om det är lite av en "Scared-money"-känsla.

Jag är säker på att 15 inköp skulle räcka egentligen på nl20, men det är psykiskt det tar stopp.

Ska försöka spela upp till iallafall $400 innan jag ger mig på nl20 igen. Tillbaka till grinden på nl10 alltså.

Ja, jag spelar ändast CG för tillfället. Det passar mig bäst med tanke på att jag ofta har väldigt tight schema, med träning och skola.

Postad
alåå!

Har två sessions på nl20 i ryggen nu och ett back på ca $60 vilket känns lite tungt. Har som vanligt när det gäller att spela lite högre inte spelat mitt A-game. Jag känner att tålamodet försvinner och jag blir för ivrig. Vet inte om det är lite av en "Scared-money"-känsla.

Jag är säker på att 15 inköp skulle räcka egentligen på nl20, men det är psykiskt det tar stopp.

Ska försöka spela upp till iallafall $400 innan jag ger mig på nl20 igen. Tillbaka till grinden på nl10 alltså.

Ja, jag spelar ändast CG för tillfället. Det passar mig bäst med tanke på att jag ofta har väldigt tight schema, med träning och skola.

Okej, hoppas det går bättre då.

Samma här har inte så mycket tid för att lira sng, fast det är de jag sysslar med. Blir som sagt mycket träning och skola. Blir mest lir på helger och nu när säsongen börjar närma sitt slut, så kan man själv lägga upp träningen hur man vill så då brukar jag hinna med lite oftare.

Forsatt lycka till och hoppas du når highstakes!

Postad
Okej, hoppas det går bättre då.

Samma här har inte så mycket tid för att lira sng, fast det är de jag sysslar med. Blir som sagt mycket träning och skola. Blir mest lir på helger och nu när säsongen börjar närma sitt slut, så kan man själv lägga upp träningen hur man vill så då brukar jag hinna med lite oftare.

Forsatt lycka till och hoppas du når highstakes!

Samma situation. =) Sng är dock bra om man ska spela ihop en rulle, som du från gratispengar!

Vilket lag spelar du i?

Postad

Säg att du såg Hockeyhjärtan som gick ikväll 21.00? Grym hockeydokumänter! Helt klart den bästa dokumänter jag sett. Lirat någon poker nu på kvällskvisten då?

Postad
Du har fått PM om det. :)

Hade glömt bort, men kollade igenom och fann det. Så nu vet jag 8-) Börjar dock bli fullt i inkorgen, 98% fullt för typ fjärde gången hehe.

Postad

Hur går lirandet då Prospect? :-D visst lirar du Betfair? Funderar själv på att sätta in där och ta deras 150$ bonus. Dock blir det sng, gillar siten starkt.

Lätt och sätta in cash? Kör själv med moneybookers brukar ju funka smidigt på de flesta siter.