Expekt.com Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Missa inte $140,000 March CASH Racet på expekt.com! - $140,000 March CASH-race pågår mellan 4:e - slutet av 28 mars - 80 vinnare, $140,000 CASH i potten - För att delta behöver du bara spela poker och samla så många race-poäng som möjligt - inga andra villkor! Lycka till! Expekt.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Spännande:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Poker.se måste ha en bra deal med expekt, dom verkar få spamma massa meningslös reklam överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 verkligen, Jag skulle vilja passa på att göra reklam för mitt homegame i Linköping på onsdag kväll om någon är sugen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 verkligen, Jag skulle vilja passa på att göra reklam för mitt homegame i Linköping på onsdag kväll om någon är sugen? Vem har sagt att du inte får det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 verkligen, Jag skulle vilja passa på att göra reklam för mitt homegame i Linköping på onsdag kväll om någon är sugen? gör det då. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Cashrace=elefantsnabel De enda som har chans att vinna är kompisgäng som turas om i 24/7, spelar skyhögt och 8bord samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urban57 Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Man får väl satsa på andra platsen i Cash Racet, för att Zyphilis är omöjlig att slå...skulle vara kul att se någon annan vinna ett race... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smiths Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Så svårt är det inte att casha i racen. Jag snittar 3-4h om dagen och har iaf kommit top 8 i alla race senaste halvåret. Jag tycker dock att utbetalningen är lite snedvriden. Ettan får väldigt mkt men sedan är det stora skillnader ner till tian. Kan ni inte göra som på NoIq där top 5 får $10k och prislistan är lite mer flack? Vore roligare för alla utom Zyphilis som cashar $20k varje månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Expekt.com Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Nu är $140,000 CASH Race igång! Se till att vara med från början för att hänga med i toppen! $20,000 till vinnaren och 80 kunder får priser. Kolla på prislistan på hemsidan! Någon här på pokerforum som satsar på topplistan Smiths - tack för din feedback angående strukturen på prislistan. I detta race tycker vi att strukturen tilltalar fler. Se topp 6 nedan: 1:a $20,000 2:a $13,000 3:e $10,000 4:e $9,000 5:e $8,000 6:e $7,000 Mvh Expekt.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts