mickol Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Kanske är helt ute och cyklar, men heypoker har väl knappast tillgång till kundernas likvider? Dessa ligger väl hos ongame. Citera
HeySupport Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Godmorgon! Vi ser att det varit en del åsikter om vårt moderbolag 360 Holding AB. Vi (Heypoker) har sedan övergången till Ongame haft en successiv ökning av spelarantal och de senaste månaderna har vi sett att ni spelare uppskattar vår produkt. Vi är glada över att ha så många spelares förtroende och vi vill tro att detta beror på att vi bryr oss om er spelare. Vi vill även passa på att klargöra att det är Ongame som hanterar alla era medel, dvs. vi har ingen tillgång till de pengarna. Som spelare på Heypoker behöver man inte känna någon som helst oro över sina likvida medel. Vi vill också passa på att klargöra att det finns inget som helst samband mellan uttagsproblemen eller den ryktesspridning om verksamheten som förekommit i tråden, då Heypoker för tillfället går oerhört bra. Vi kommer att fortsätta jobbet med att ta hand om våra spelare och se till så att ni trivs hos oss på Heypoker. Om ni har några synpunkter på oss, tveka inte att kontaka oss här via pokerforum eller vår support! Det är era synpunkter som gör att vi blir bättre som företag! Med vänliga hälsningar Heypoker.com gm HeySupport Citera
Cyntax Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Godmorgon!Vi ser att det varit en del åsikter om vårt moderbolag 360 Holding AB. Vi (Heypoker) har sedan övergången till Ongame haft en successiv ökning av spelarantal och de senaste månaderna har vi sett att ni spelare uppskattar vår produkt. Vi är glada över att ha så många spelares förtroende och vi vill tro att detta beror på att vi bryr oss om er spelare. Vi vill även passa på att klargöra att det är Ongame som hanterar alla era medel, dvs. vi har ingen tillgång till de pengarna. Som spelare på Heypoker behöver man inte känna någon som helst oro över sina likvida medel. Vi vill också passa på att klargöra att det finns inget som helst samband mellan uttagsproblemen eller den ryktesspridning om verksamheten som förekommit i tråden, då Heypoker för tillfället går oerhört bra. Vi kommer att fortsätta jobbet med att ta hand om våra spelare och se till så att ni trivs hos oss på Heypoker. Om ni har några synpunkter på oss, tveka inte att kontaka oss här via pokerforum eller vår support! Det är era synpunkter som gör att vi blir bättre som företag! Med vänliga hälsningar Heypoker.com gm HeySupport Men det är trots allt ett gäng skojare som står bakom 360h? Varför ska man supporta skojare och spela på HeyPoker? Citera
gdaily Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Fortsätt gärna i Heypokers stajttråd. Låser den här Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.