Klyka Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 ...och några andra höjdare finns att beskåda på http://www.pouet.net/topic.php?which=5048&page=1 Tydligen är dessa skyltar ett exotiskt inslag i Sverige. Trodde de fanns i alla industrihissar i världen... Citera
KingCosmoKramer Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 lol vad fan händer på bilden? varför skulle man vilja göra så??? Citera
Klyka Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2008 För dem som inte sett såna här skyltar i verkligheten, så ser de ut såhär: De sitter ofta i hissar utan innerdörr, där alltså väggarna "rör sig". Citera
Gahlster Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 garvade gött åt dom då gubben hamnade i tunnan. Citera
Klyka Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2008 Detta är faktiskt en reell risk, men inte direkt i den form som gestaltas på bilden. Men när man står i en bredare hiss med en bredare last, och är mer eller mindre inklämd mellan den rörliga väggen och lasten - då är man inte så kaxig. Citera
Klyka Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2008 Dock: http://www.nyhetsportalen.se/v29465.html Edit: När jag klickar på länken så öppnas adressen men endast ett felmeddelande visas. Men om jag markerar adressfönstret, där aktuell adress är förifylld efter att jag klickat på länken, och trycker enter (dvs motsvarande att manuellt skriva in adressen), då funkar sidan. Vettefan varför de blir så.. Citera
Dead-Inside Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Den sista bilden (som är [ IMG ]ad) är den enda jag sett, och är rätt logisk (Tunnan är för sopor i grovsoprum). De två första är ju bara störda. Citera
TotalFarsa Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Det här påminner mig om . En tysk instruktionsvideo över hur man bör/inte bör köra truck. Humor garanteras Citera
Recommended Posts