Empedokles Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Vet inte om jag missat nåt, men kan inte hitta nån tråd eller nåt om: "poker forum challenge". Mer att läsa: http://www.pokerforumchallenge.com/leaderboard.asp Nåt som nån kan kommmentera om? Man kunde anmäla sig att spela "för" POKERFORUM.nu, vilket jag gjorde. * RP - QoS * Citera
QoS Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Konstigt, vi har inte anmält något lag för det här. Ska kolla upp det hela lite mer. Återkommer med svar inom kort. - QoS Citera
gdaily Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Men vi har ju snackat om det... Citera
QoS Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Tydligen kan vem som helst anmäla ett forum till deras lista. Ska höra med dom om det finns nån trevlig bonus som vi kan utnyttja! - QoS Citera
Papa Kubo Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Jag är fullständigt övertygad om att det är QoS som anmält oss i smyg - forumnamnet är nämligen särskrivet! Citera
gdaily Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Annars brukar det vara just POKERFORUM.nu som QoS har koll på, alla andra varianter ändras Citera
Papa Kubo Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Annars brukar det vara just POKERFORUM.nu som QoS har koll på, alla andra varianter ändras Är det bara jag som inte förstår ovanstående mening? Citera
QoS Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 gdaily menar att POKERFORUM.nu är det enda som brukar vara rätt stavat, allt annat brukar som bekant vara mer tveksamt! - QoS Citera
Shakespear Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Förmodligen att om QoS hade anmält så hade det hetat POKERFORUM.nu, inte Poker Forum.nu [edit]Jaha, slagen med halvminuten[/edit] Citera
Empedokles Postad 3 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2005 Ingen som har hört nåt mer om detta? Nån mer som har anmält sig? Citera
QoS Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Det är en för oss okänd person som anmält sig som kontakt person hos RVP, dom håller på att reda ut det nu, så avvakta med anmälan tills vi fått klart vad som hänt. Dom har dessutom erbjudit nån typ av kompensation (egen frirulle eller liknande) för allt strul kring detta, så det kan bli gött! - QoS Citera
Recommended Posts