deXmo2008 Postad 27 Februari , 2008 Rapport Postad 27 Februari , 2008 Har läst runt lite och förstått att Betsson inte ska fungera med Pokertracker. Kan någon bekräfta detta? Finns det eventuellt något liknande program som fungerar? Btw mitt första (och absolut inte sista) inlägg Citera
mr_telefon Postad 27 Februari , 2008 Rapport Postad 27 Februari , 2008 Har läst runt lite och förstått att Betsson inte ska fungera med Pokertracker. Kan någon bekräfta detta? Finns det eventuellt något liknande program som fungerar? Btw mitt första (och absolut inte sista) inlägg Joo pokertracker funkar med Betsson (ongame) Citera
strater Postad 27 Februari , 2008 Rapport Postad 27 Februari , 2008 Funkar utmärkt, blir lite cp i betssons (ongames) databaser lite då och då bara vilket gör att statistiken ofta skiljer sig från verkligheten (dock inte lika mycket som betssons egen statistik gör...) borde jämna ut sig i längden iaf ^^ Citera
deXmo2008 Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2008 Följer upp med en följdfråga. Vad är det jag som "relativt ny" ska studera i PT till en början och hur ska jag tolka siffrorna. Jag är långt ifrån grön då jag läst en hel del litteratur och är bekant med det grundläggande teoretiska. Kan tillägga att jag lirar mestadels cg NL10 SH Tack på förhand Citera
frekje Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 http://www.bet-the-pot.com/poker-tracker-part-one-page31.html Citera
deXmo2008 Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2008 Nu den viktigaste frågan av dem alla, hur importerar jag betsson handhistorik eller rättare sagt vart hittar jag den? Citera
Elof21 Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 1. Se till att du kör version 2.17.01g av PokerTracker, det krävs för att hantera den nya handnumreringen i OnGame-klienter. 2. Ladda hem och installera SQLite Driver så att PokerTracker kan läsa Betssons databas. 3. Starta PokerTracker och välj File->Auto-import Hand Histories...Choose your site...->PokerRoom (OnGame skins) 4. Klicka på Configure Database File(s) 5. Auto Detect fungerar bra för mig, annars får du browsa dig fram till databasfilen. Tryck sedan på OK. 6. Klart! Force Read From Database läser in det du har, Start Timer läser in varje minut (eller vad du nu ställer in). Citera
Recommended Posts