Gå till innehåll

Problem med SvS?


kungbohman

Recommended Posts

Är det bara för mig som det typ hela tiden kommer upp en ruta där det står att man tappat förbindelsen till klienten och att bordet stängs ner efter att handen är slut?

 

Det händer typ hela tiden för mig. :twisted:

 

Nix, det problemet har jag inte haft. Däremot poppar det upp en ruta när jag lirar SnG´s och MTT´s som säger; "USER NOT IN TOURNAMENT", trots att jag sitter vid bordet och kan lira.

De verkar ha fått en hel del buggar efter sista stora uppdateringen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tveksamt, alla andra klienter funkar klockrent. Jag kan surfa utan problem men på SvS är allt kaos. Borden är sega, det laggar osv. Allt utom SvS funkar.

 

Har precis samma problem, har provar installera om, tagit bort routern osv men ändå samma problem så det verkar som man får acceptera faktum. Dock skall tilläggas att det verkar fungera bättre när man startat om router och modem när det börjar lagga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett annat irriterande problem; det händer ibland att jag blir disconnectad, vilket iofs troligen beror på min uppkoppling.

MEN brukar bara vara ca 10-15 sek, sedan är jag uppkopplad igen. Då kommer

svs lilla äckliga ruta och talar om för mig att jag suttit kvar mer än tio rundor

och därför blir utkastad från bordet:evil: när jag i själva verket bara varit borta högst en runda....

 

Inte roligt när man hittat ett luckrativt bord...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvS funkar prima.

 

Haha, den var ganska rolig :P

 

Jag har problem ibland när jag lirar MTTs och flyttas till ett annat bord. Då sitter jag automatiskt ut och måste trycka på "Jag är tillbaka" varje runda för att inte autofolda. Det funkar om jag startar om hela klienten men då missar man ju ett par händer ofta =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara något tillfälligt problem med deras klient. Vid midnatt natten till den 26 februari hade jag också problem och blev utslängd två gånger, trots att uppkopplingen fungerade perfekt i övrigt. Mailade SvS på kvällen den 26:e. De brukar vara snabba på att svara, men har ej fått svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hafr problem sista två veckorna ca med att det laggar till ordentligt ibland, alla annat på nätet funkar utom SvS..

 

Ngn som känner igen sig?

 

Jodå, du är inte ensam! Lite kul när halva fullringsbordet plötsligt sitter på paus men de kan ändå skriva i chatten. Kommentarer som "f-n, nu hade jag AA men kan inte göra nå´t" lättar alltid upp stämningen runt bordet. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem ibland när jag lirar MTTs och flyttas till ett annat bord. Då sitter jag automatiskt ut och måste trycka på "Jag är tillbaka" varje runda för att inte autofolda. Det funkar om jag startar om hela klienten men då missar man ju ett par händer ofta =/

 

Jag har haft samma problem ett par gånger, men det har då hjälpt att bara stänga ner bordet och öppna det igen. Jag har inte behövt starta om klienten. Irriterande är det dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var med om en otroligt skum grej på SvS idag. Satt och spelade mörkpoker när en efter en lämnade bordet. Var till sist HU mot en spelare, som tajmade ut så snart vi blev ensamma. Han klev dock omedelbart in igen och var med nästa hand - och tajmade ut. Och kliver in igen - och tajmar ut. Detta upprepas fem, sex gånger och från att jag först trodde att det var en motståndare som multitablade men ändå ville försöka HU börjar jag misstänka att något är fel. Hade jag velat hade jag förmodligen kunnat ta alla personens pengar, men nu pausar jag och frågar om han/hon är där. Får inget svar och nu försvinner spelaren från bordet.

 

Nån som varit med om något liknande? Jag kan bara komma på två förklaringar - antingen har personen försökt och trotts sig lämna bordet men SvS buggat till det - eller också är min motståndare nån felbyggd bot...

 

Eller så var det mitt första antagande, men då måtte han/hon ha varit full eller pårökt eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...