mrALMIGHTY Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Har sharkscope slutat uppdatera eller? På sidan står det ju att de uppdaterar resultat typ varje dag men ändå har jag haft endast 46 spelade där hur länge som helst. Samma sak för andra spelare jag scopat,, deras reultat rörs ju inte heller nånting. Spelar på party btw. Och deras funktion "tournament selector" hittar ju knappt något. Dessutom verkar det ju inte helt tillförlitligt för SnGs heller då även stora MTTs blivit bokförda ibland. Nånting jag gör fel eller? Citera
Fnii! Grrp! Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Spelar på party btw. Sharkscope täcker inte enbordsturneringar på Party btw. Har aldrig gjort. Coverage Details -> ------------------------- Party Poker Sit N' Go Coverage --- MTTs & Steps only Citera
weddie Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Jag har bara haft sharkscope i en vecka, men det funkar bra för mig, det som inte funkar speciellt bra är när jag söker "current games" på mig själv, det uppdateras dåligt, ibland funkar det och ibland inte! Men i övrit så funkar alla funktioner för mig Citera
FelterSkelter Postad 27 Februari , 2008 Rapport Postad 27 Februari , 2008 Eftersom Sharkscope ingalunda är sanktionerat av någon av de stora siterna så får man nog räkna med att det inte är helt tillförlitligt. De har hittat lite olika tekniker för att hämta ut resultat från siterna, men i samband med uppgraderingar osv. så kan dessa sluta fungera. PokerStars, t.ex. har ju uttryckligen sagt att de inte tillåter användning av SharkScope. Hur de ska kolla detta låter jag vara osagt, men de lär inte underlätta för SharkScope att få tillgång till underlaget från sina turneringar. Jag gissar att andra aktörer kan resonera på samma sätt. Citera
mrALMIGHTY Postad 27 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2008 Tackar. Fick de svar jag sökte:-) Citera
Recommended Posts