jaketheman Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 Hej, jag har ett litet problem. Jag har köpt VGA- kabel till min laptop så att jag ska kunna koppla denna till tvn. Problemet är att allt funkar bra, förutom att bilden på tvn får en lite rödaktig toning, vilket är jäkligt irriterande. Vet någon hur jag ska kunna fixa detta? Kanske är fel forum iofs.. Mvh, Jake Citera
Agent Cooper Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 Hej,jag har ett litet problem. Jag har köpt VGA- kabel till min laptop så att jag ska kunna koppla denna till tvn. Problemet är att allt funkar bra, förutom att bilden på tvn får en lite rödaktig toning, vilket är jäkligt irriterande. Vet någon hur jag ska kunna fixa detta? Kanske är fel forum iofs.. Mvh, Jake Jag hade exakt samma problem, fast färgen hade blå/grönaktig ton. Det visade sig att en av "piggarna" i kontakten i VGA-kabeln hade gått av. Citera
Recommended Posts