Lisa87 Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 "Ps. Vet att bankrullekraven är helt fucked up, kommer ändras senare. Men vet att jag kommer klara det finemang" Verkar inte gå alltför bra just nu? Varför kör du inte 0.25/0.5 nu? Du har knappt rulle för det då omaha svänger väldigt mycket Citera
fraxXarn Postad 26 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2008 "Ps. Vet att bankrullekraven är helt fucked up, kommer ändras senare. Men vet att jag kommer klara det finemang"Verkar inte gå alltför bra just nu? Varför kör du inte 0.25/0.5 nu? Du har knappt rulle för det då omaha svänger väldigt mycket Efter regn kommer solsken. Om jag klarar av att hålla ett bra spel under varje session kommer det inte vara någon fara i mina ögon. Vet att det låter dumdristigt, men ni får vänja er Hittade en fin session nu där det mesta verkade stämma . 23/2: 278$+ 24/2: 127$+ 25/2: 211$- 26/2: 508$- + 366$+ = 142$- Citera
fraxXarn Postad 26 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2008 Helt fel spelat. Varför inte betta rakt ut och sno den där om du nu tror han har AAxx istället för att checkraisa ur position. Tror du verkligen han synar med AA då det ligger en stege ute samt en livsfarlig bräda för allt annat smått och gott. När han synar på den floppen utan färgdrag så är det ingen idé att slänga in resten av stacken på turn, antingen har han något tvåpar eller lägre set som han inte släpper eller så slowspelar han. Nu i efterhand tycker jag likadant. Är dessa felspel som måste justeras för att jag ska kunna fortsätta vinna. Skärpning på mig Citera
Recommended Posts