blaenda Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Jag håller på och skriver en artikel om coachning inom poker och undrar om någon har erfarenhet av detta att dela med sig av? Använt professionell coach med eller utan pokerspecialitet, coachat någon annan, tycker det är bra, tycker det är värdelöst? PM:a gärna. Citera
KingCosmoKramer Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Jag har coachat min farsa. Citera
heltok Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 har man råd är det bra. men de enda vars råd är värda att lyssna till har förnuft nog att ta betalt för det. räkna med att få lägga $100-1000/h iaf. Citera
Babyboi Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Det är väl som allting annat... Har man en lärare/tränare, som är duktig på lära ut hjälper det oehört. Dock kan man läsa sig till de mesta om de e så styrketräning, poker eller matematik osv. Citera
Babyboi Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Djens hade coacha väl några på pLO om jag inte minns fel.. Citera
Recommended Posts