jafar Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Jag har lite pengar på Ultimate Bet. Tror ni det går att casha ut till ett NETeller-konto, som är skrivet på en annan person än den som är ägaren till pokerkontot? Hur är det generellt, och har ni varit med om något liknande tidigare? Tack för hjälpen Citera
TTOIA Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 slutar med största sannolikhet med frysta pengar och diverse problem Citera
Gavve Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 De sidor jag har varit på kräver att det är samma ägare av kontot som till Neteller. Så det rekomenderar jag inte =) Citera
jafar Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2008 okej tack för svaren. Då blir det till att lösa på annat sätt. Citera
BennyTheJet Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Varför inte skaffa ett neteller kort? Funkar på samma sätt som ett vanligt bankkort okej tack för svaren. Då blir det till att lösa på annat sätt. Citera
Recommended Posts