Gå till innehåll

fri satsningsstorlek på SvS


Zaixer

Recommended Posts

helt otroligt att jag spelat i flera månader på SvS utan att råka klicka där någon gång.

 

sjukt skum placering, jävligt lätt gjort att klicka fel.

 

Började spela där i förrgår och har endast använt detta sätt att beta:-?. Aldrig använt betslide på nån site typ. Kan hålla med om att det är ganska dum placering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har ni inge kontroll med musen eller? tror aldrig jag har klickat fel när jag ska beta :roll:

Jag har inte heller minbettat (och inte heller använt rutan så mycket) men det kräver ju en viss koncentration och lite extra tid att klicka i en ruta helt omsluten av en knapp man absolut inte vill klicka på.

 

Fast om det är nu är så jävla problemfritt kanske man rentav kunde göra rutan hälften så stor och placera den inne i foldknappen som i sin tur ligger mitt inne i en all-in knapp som är behändigt placerat inuti knappen för att spärra kontot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte heller minbettat (och inte heller använt rutan så mycket) men det kräver ju en viss koncentration och lite extra tid att klicka i en ruta helt omsluten av en knapp man absolut inte vill klicka på.

 

Fast om det är nu är så jävla problemfritt kanske man rentav kunde göra rutan hälften så stor och placera den inne i foldknappen som i sin tur ligger mitt inne i en all-in knapp som är behändigt placerat inuti knappen för att spärra kontot?

hahahaha :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...