Brumpa Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Tjo! Var cirka 2 årsen jag nyttjade mitt netellerkonto på allvar senast. Då uppgraderade jag mitt konto och allt annat trevligt. Kopplade mot mitt bankkonto etc.. Men jag såg aldirg någon microdeposit så kanske att jag skrev fel kontonummer lr något, eller så missade jag helt enkelt. Jag tog kontakt med supporten efter ett tag och undrade vad som händer. inget svar. För kanske ett halvårsen fick jag för mig att använda mitt neteller till just detta ändamål. Att ta ut pengar till mitt bankkonto. Då jag inte fått in/inte registrerat någon microdeposit för två årsen så kunde jag givetvis inte nyttja denna funktion. Mailade supporten igen. Inget svar. Testade "live support" men vill minnas de krävde svar på min hemliga fråga jag angivit när jag skapade kontot för längesen, vilket jag inte minns. Strax innan jul försökte jag igen. Mailade. Inget svar. Fungerar inte mail-supporten? Att inte svara på 6månader känns lite väl extremt? Hur får man tag i dem? Citera
zaker Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Ring på deras 800- nummer och snacka direkt eller försök med direktchatten. Citera
jafar Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Säg till i live chatten att de ska ringa upp dig. Du får då hitta på en ny hemlig fråga i luren. Satt i ungefär samma sits som du så... Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.