Gå till innehåll

BOK: Accelerated Poker (oddshäfte)


villjam

Recommended Posts

Accelerated Poker - snabb oddsguide att ha brevid datorn då man spelar low-limit online texas hold'em. Guide för 10 bord finns även med i häftet..

 

poker.acceleratedproductions.com

 

Refererade tidigare till min signatur där adressen till siten fanns med. Var tydligen inte så tillåtet =)

 

Hur som helst vill jag förtydliga att det är jag som står bakom häftet. Häftet är precis färdigt och jag hoppas att det kommer att hjälpa många.

 

Är det någon som har frågar så svarar jag gärna i denna tråd.

 

(edit) rubrik + allt efter adressen + stavfel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar roll. Det är mer principen att försöka sälja nåt som finns att få tag på gratis till förbannelse.

 

Det finns inte någon snabbguide med pokerodds som man kan ha brevid dator att köpa på något annat ställe, vad jag vet.. Finns många som köper ett sånt här häfte istället för att skriva ut en drös med papper som skräpar omkring datorn.

 

Visst, odds går att få tag på var som helst.. sitt och "alt-tabba" till en odds-sida istället då..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reklam Reklam Reklam.... zzzzz

Så fungerar inte ens urlen, släng tråden i helvetet där den kom ifrån.

 

Menat som ett tips. Hade kanske orsakat mindre magsår hos dig om någon annan än jag startade tråden? Hur som helst så finns jag här om det är någon som har frågor...

 

Annars så är det rätt varmt och skönt här nere i helvetet.. vem vet, vi kanske ses om några år.

 

Konstigt att inte urlen funkar för dig. Sidan har varit uppe utan avbrott hela dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitt och "alt-tabba" till en odds-sida istället då..

 

Nej tack, sånt där grundläggande skit ska man kunna utan hjälp... :)

 

Det är väl bra om du har sammanställt lite odds och starthandstabeller och säljer dem för en billig peng. Pokerspelare brukar ju vara riktigt lata och bekväma av sig, så det är säkert en bra affärsidé. Jag säger bara att för de som orkar leta i två minuter finns samma sak att få tag på gratis, precis överallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitt och "alt-tabba" till en odds-sida istället då..

 

Nej tack, sånt där grundläggande skit ska man kunna utan hjälp... :)

 

Det är väl bra om du har sammanställt lite odds och starthandstabeller och säljer dem för en billig peng. Pokerspelare brukar ju vara riktigt lata och bekväma av sig, så det är säkert en bra affärsidé. Jag säger bara att för de som orkar leta i två minuter finns samma sak att få tag på gratis, precis överallt.

 

Så småning om så lär man sig oddsen utantill. Men det är en bekvämlighet i början innan man gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom finns det ju ett exceptionellt extraerbjudande: Spamma två av dina vänner och få $0.60 i rabatt! Oslagbart!

 

Du gör som du vill.. spamma två ovänner och få dessutom rabatt ;)

 

emailadresserna sparas inte heller.

 

Men eftersom det första inlägget ej var menat som reklam, utan som ett tips/svar i en annan tråd (att jag sedan tillverkat produkten är en annan sak) så svarar jag i fortsättningen endast på frågor angående bladet.

 

Dryga inlägg som ovan citerat undanbedes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför folk ska vara så negativa, normalt sett brukar det ju vara en trevlig ton på dessa forum och det här är väl inte på något sätt exceptionellt dumt? Det är möjligt att man kan hitta oddstabeller online, men det står ju för fan till och med på hemsidan att det finns!

 

Så länge man säger vad det är och inte försöker lura folk i stil med "buy this and become a poker millionare in a week!!!!!!" (seen it happen..) är det väl knappast något negativt över det hela?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med RayIV, tycker det är väldigt dålig stil av en moderator att använda sådan översittar attityd och döma ut en nybörjarprodukt på ett forum som säger sig vara till för ALLA, speciellt nybörjare på poker! en tabell vid sidan av datorn kan vara en mycket bra början(speciellt o sitta o memorera när man väntar på en bra hand..), och om man nu nånsin skall lära sig dem utantill Nusseman!! dåligt.... :oops:

 

Sedan gillar jag inte smygreklam heller så det var en första tabbe du gjorde villjam, men tycker du rett upp den bra!

 

Jag köper EJ ditt häfte, MEN finns säkert många som skulle behöva den och säkert en hel del som kommer göra det..som sagt endel är lata.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker det är väldigt dålig stil av en moderator att använda sådan översittar attityd och döma ut en nybörjarprodukt på ett forum som säger sig vara till för ALLA, speciellt nybörjare på poker!

 

Jag har inte dömt ut någon produkt, däremot har jag informerat alla nybörjare och andra intresserade att exakt samma information finns att tillgå gratis om man gör en enkel sökning i google. Det känner jag inte att jag behöver skämmas ett dugg för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bikern, håller med dig om att stämmningen blivit rätt bitter i denna tråd. Tror precis som du att det är utlöst av att det hela uppfattades som oseriöst i början.

 

Har man ingen riktig fråga kring själva produkten så kan man låta bli att posta i tråden så slipper villjam känna sig allt för påhoppad och vi kan styra upp denna tråd tillsammans! :D

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...