Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 men jag bloder ju fran pannan... sa det jamnar ut det gayiga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Swede du har pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Swede du har pm Var det du som requestade Michael Jackson? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 lol Jag vet att de e mycket begärt Swede men jag vill höra "När vi gräver guld i USA".. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Swede du har pm Var det du som requestade Michael Jackson? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Var det du som requestade Michael Jackson? Japp Hihi. Seriöst? Vilken låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 jag önska ingen speciell, skulle överaska en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 lol Jag vet att de e mycket begärt Swede men jag vill höra "När vi gräver guld i USA".. hade min mp3 spelare funkat, sa hade jag spelat den, men pga era konstiga latonskningar sa kommer en riktigt fin gammal klassiker. bara for er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 1 Mars , 2005 Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 Hur många lyssnar på dina sändningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 1 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 du, kubo, jansa... hahahaha seriost har vi noll koll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde_83 Postad 1 Mars , 2005 Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 Ni har inte Micheal Jackson, men... Håkan Hellström?!? Fred Åkerström var vackert =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 1 Mars , 2005 Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 Fred Åkerström var tillägnad mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 1 Mars , 2005 Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 lol Jag vet att de e mycket begärt Swede men jag vill höra "När vi gräver guld i USA".. hade min mp3 spelare funkat, sa hade jag spelat den, men pga era konstiga latonskningar sa kommer en riktigt fin gammal klassiker. bara for er! Tack ändå, hade inte räknat med att du skulle ha den.. Hehe, om du hade nån lyssnare från usa innan, så har du garanterat tappat den nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde_83 Postad 1 Mars , 2005 Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 Fred Åkerström var tillägnad mig! Jo, jag hörde det... Du måste ha blivit rörd till tårar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 1 Mars , 2005 Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 Haha, japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 1 Mars , 2005 Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 Grym låt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 1 Mars , 2005 Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 Kenta Gustavsson - Just idag är jag stark. Fixar du den tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 1 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2005 Du lyssna val nar jag spelade "MFF anthem" och jag hoppas du sjong med Har nu en hemsida for mitt program. Spellistor fran mina tva program finns med. http://eggis.homeip.net/~Laszlo/ Dock ej fran nattens program eftersom det var "inooficiellt" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 7 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 OK, PROGRAMMET BORJAR OM 5 MINUTER!!! http://www.kcrlive.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 7 Mars , 2005 Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 Sweet. Synd bara att länken inte verkar fungera. EDIT: Hemsidan är uppe, men domänen verkar inte skicka trafiken vidare. Gå in på http://kcr.sdsu.edu i webbläsaren eller öppna http://kcr.sdsu.edu/kcr.asx direkt i mediespelaren så bör det fungera. Att Swede inte kan erbjuda support för sitt eget program... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 7 Mars , 2005 Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 Tack för hjälpen kubo! swede >> Vi vill höra Björns vänner !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 7 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 highbury ---> trust me, you did not need to ask me fo that one Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 7 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 jag har insett att jag gor mitt radioprogram for Kubo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 7 Mars , 2005 Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 Tack för Björns vänner För övrigt så kommer min flickvän att bli stamlyssnare av ditt program! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 7 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 Tack för Björns vänner För övrigt så kommer min flickvän att bli stamlyssnare av ditt program! Kul Det tackar jag for. Var lite off idag dock, alldeles for trott for att gora ett bra program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts