Swede Postad 23 Februari , 2005 Rapport Share Postad 23 Februari , 2005 Monday Morning Wake Up Call det ar mitt radioprogram har borta pa San Diego State University. Gar kl 17-19 pa mandagar svensk tid. Sa ni pokerspelare som bara sitter framfor datorn kan ju lyssna pa programmet medan ni spelar. www.kcrlive.com om inte lanken funkar sa ar detta typen av musik jag spelar: Jeff Buckley, The Hives, Modest Mouse, Nick Drake, PJ Harvey, Ed Harcourt, The Hellacopters, Franz Ferdinand, The Clash, Ryan Adams, Josh Rouse, The Rapture, Radio 4, Boards of Canada, The Strokes, Tom Waits, Bad Cash Quartet, Jose Gonzales, Aphex Twin, The Refused, Placebo, Travis, Death From Above 1979, Bob Dylan , Belle & Sebastian, Caesar’s, Joy Division, Innocence Mission, The Libertines, The Shins, The Stranglers, Radiohead, Kent, Kings of Leon, Cranberries, Iron & Wine, and many many more... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 23 Februari , 2005 Rapport Share Postad 23 Februari , 2005 Låter schysst Swede, då har man lite nytt att lyssna på i lurarna medan man lirar, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 23 Februari , 2005 Rapport Share Postad 23 Februari , 2005 Ballt, med en San Diego station att lyssna på! Brukar annars lyssna på San Diego's KPBS (en NPR-station) när jag ska lägga mig. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 Februari , 2005 Rapport Share Postad 23 Februari , 2005 Det här borde jag kolla in, ser myyycket lovande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 VILL BARA PAMINNA ALLA OM ATT NI SKALL LYSSNA PA MITT PROGRAM KL 17-19 (idag Mandag) PA www.kcrlive.com Har ni nagra onskemal pa latar ni vill hora spela, skriv det har, sa far vi se vad som kommer. Kommer skriva en till paminnelse 20 min innan programmet borjar. Fixar till länken. //Hickmott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Jag ska gå och handla mat nu, sedan ska jag tipsa om lite schysst musik som kan passa in i ditt program. Sådär, här är några riktigt bra artister. Pinback. Meckig, snortajt, melankolisk pop. Stod bakom ett av förra årets absolut bästa album. Låttips: Non-photo blue, Bloods on fire, Soaked. The Futureheads. Brittisk new wave. Påminner en del om Franz Ferdinand men är i mina öron mycket bättre. Låttips: Robot, Decent days and nights, Meantime. Anthony and the Johnsons. Egensinning, androgyn, småsoulig singer/songwriter. På senaste skivan gästas han av så vitt skilda artister som Lou Reed och Boy George, vilket känns talande på något sätt. Låttips: Hope there's someone, You are my sister, Fistfull of love. Underoath. Intensiv, inventiv screamo. Tio gånger bättre än Refused. Låttips: The impact of reason (dubbeltramp att dö för!), It's dangerous business walking out your front door, I'm content with losing. The Helio Sequence. Drömsk, elektroniskt klingande pop. Riktigt vackert emellanåt. Låttips: Blood bleeds, So stop, Looks good (but you looked away). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matze42 Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Jag vill höra LHB! Telepopmusik, Beta Band, Simian, Unifoed Theory funkar också bra. Har sagt det förut...säger det igen....Kubo du har bra smak! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Jag försöker lyssna nu, men inget hörs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 SORRY SORRY!!! Hehe forsov mig (tjej, somnade for 4 timmar sen, hon sa att hon hade stallt alarm klockan... jaja, good times ok, jag ar ar pa radion nu http://www.kcrlive.com min MSN ar laszlo_kanot@hotmail.com snalla skriv om ni har problem med att lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 jaja, servern ar nere... fan. man rusar upp kl 8 pa morgonen fran en fager dams nakna famn med ursakten "shit, my radioshow just started" hon sager "well, it wouldn't hurt if you missed it once" jag: "no, I can't miss it, everybody from Pokerforum.nu will listen, I have to get there and give them the best fucking radioshow they've ever heard" (ok, det tidigare var sant, detta sista var falskt ) sen rusar man ivag fran den fagra damens nakna famn bara for att upptacka att inget funkar. Har forsokt ringa henne nu, men hon vagrar att svara. hehe Jag haller er uppdaterade, forhoppningsvis skall det inte vara nagra problem med att hora mig nasta vecka cheers! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 forhoppningsvis skall det inte vara nagra problem med att hora mig nasta vecka LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 nu har man lamnat ut sin MSN, borjar fa en massa fluktiga meddelanden fran PF:are som vill se nakenbilder pa mig och QoS Sagt det innan ,sager det igen. Ni kan kopa vilken asiatisk Midget/Giant porrblaska och jag kan garantera att bilderna finns dar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 OK!!! Nu funkar webradion!!! Lyssna, jag ar har nu. Bra musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Men jag sitter ju och lyssnar på kristen metal här... svårt att stänga av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Jäklar vad fel det blir...schysst at skylla på (someone put on the wrong cd) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Lite svårt att slänga på rätt skivor då man spelar poker och har en tjej i knät samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 hehe, fel skiva i fel fodral Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 hehe, fel skiva i fel fodral Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Swede är det du som är kommentator på "Live at the bike"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 jag ar min egen favoritkommentator men svar pa din fraga, tyvarr nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Trevlig låt....men vad tycker amerikanerna om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Bob Dog, is loved everywhere... dock verkar amerikanarna alska Dungen trots att de inte fattar ett ord, och Jens Lekman spelade har i San Diego i onsdags, men da var jag pa akuten med mina panna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Fan va grymt Swede!! vill gå å lägga mig, men kan inte sluta lyssna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Nice, tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Weeee! Fan vad gulligt! (Och gay!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts