EmWi Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Spelat mesta tiden på prima i min karriär.... Så igår bytte man till on game! AHAAAA Det var SÅ lätt att tjäna pengar. Shit vilken skillnad, spec då man spelar FL altså. Jag är i chock därför jag skriver av mig här:) Helt plötsligt är det ju kul med poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aaalltid Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Spelat mesta tiden på prima i min karriär.... Så igår bytte man till on game! AHAAAA Det var SÅ lätt att tjäna pengar. Shit vilken skillnad, spec då man spelar FL altså. Jag är i chock därför jag skriver av mig här:) Helt plötsligt är det ju kul med poker. Haha men din jöns, det är ju insättnings/ny kund-RIGGEN fattar du väl??!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 hehehe ok:) tänkte inte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts