scrolllock Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Tja. Jag undrar hur "mycket" rakeback man ungefär kan få om man spelar 6 NL10 bord i uppskattningsvis 2h om dagen på en månad. Har ingen koll själv på hur jag kan räkna ut det, för på rakebakeräknaren är ju det minsta NL50. Inte för det är rakebacken jag spelar för direkt, men vore kul o veta bara EDIT: Har en deal på 27% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 http://www.bankrollboost.com/rakeback-calculator.php Där har du en som går ett steg lägre iaf om det är till någon nytta. 0.10/0.25 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 A det är iallafall något Är snart uppe på NL25 förhoppningsvis så,tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts