kungbohman Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Neteller har fryst mitt konto då jag kommit över en viss summa. Man ska då bekräfta sitt bankkonto då dem gör en insättning? Problemet är att jag inte har något att bekräfta, vad gör jag? Citera
kungbohman Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 skaffar ett? ? Citera
Joeduck Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Bankkonto.. (något att bekräfta) Citera
kungbohman Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 Det står så här: "NETELLER har gjort en provinsättning på mindre än en enhet av din valuta på ditt bankkonto Det kan ta fyra affärsdagar innan insättningen visas på kontobeskedet. Genom att bekräfta beloppet för denna insättning bekräftar du att du har tillgång till kontot." Det var 3-4 månader sen säkert och fortfarnade ingen "enhet" att bekräfta. Citera
Joeduck Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 Det tog inte mer än 2dagar, har för mig att det var nästa dag som det syntes på utdraget hur mycket som dragits. typ 0.013euro eller något, fast det var flera år sedan... Har du tillgång till internetbank kan du dubbelkolla, du har säkert missat det bara. I värsta fall ber du neteller göra om det, borde inte vara några problem men det är lättast om du ringer till dem eller ställer dig i kön på deras onlinesupport för emailen är de oftast sega med. Citera
kungbohman Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2008 Hitta den, 0.22 står det. Problemet är bara att man inte kan skriva 0.22 i rutan där ma nska bekräfta det.. Hur gjorde du? Edit: Jag är idiot, fixade det nu. Tack så mkt för hjälpen! Citera
Joeduck Postad 17 Februari , 2008 Rapport Postad 17 Februari , 2008 har för mig jag konverterade på forex.se till valutan jag hade på neteller. yw Citera
Weedobooty Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Nu verkar ju saken vara löst, men for the record vill jag bara säga att jag tror INTE att man ska konvertera beloppet som dom sätter in, utan står det 0.22 så skriver man det. Det är i och för sig flera år sen nu och mitt minne är marginellt bättre än en guldfisks, men jag vill minnas att jag tänkte att jag måste konvertera men inte gjorde det och blev positivt överraskad när det fungerade. Netellers byråkratiska rutiner blir man lite trött på, men om man tänker efter så är det väl bra att dom är noggranna när det gäller pengar. Citera
Joeduck Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Det är i och för sig flera år sen nu och mitt minne är marginellt bättre än en guldfisks, men jag vill minnas att jag tänkte att jag måste konvertera.. Så kan det vart faktist. Citera
baller Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Det skall inte konverteras något. Skriv in de siffrorna som står. Citera
Joeduck Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 H*n har redan verifierat summan.. Citera
Recommended Posts