Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det står så här:

"NETELLER har gjort en provinsättning på mindre än en enhet av din valuta på ditt bankkonto Det kan ta fyra affärsdagar innan insättningen visas på kontobeskedet.

Genom att bekräfta beloppet för denna insättning bekräftar du att du har tillgång till kontot."

Det var 3-4 månader sen säkert och fortfarnade ingen "enhet" att bekräfta.

Postad

Det tog inte mer än 2dagar, har för mig att det var nästa dag som det syntes på utdraget hur mycket som dragits. typ 0.013euro eller något, fast det var flera år sedan...

Har du tillgång till internetbank kan du dubbelkolla, du har säkert missat det bara.

I värsta fall ber du neteller göra om det, borde inte vara några problem men det är lättast om du ringer till dem eller ställer dig i kön på deras onlinesupport för emailen är de oftast sega med.

Postad

Nu verkar ju saken vara löst, men for the record vill jag bara säga att jag tror INTE att man ska konvertera beloppet som dom sätter in, utan står det 0.22 så skriver man det.

Det är i och för sig flera år sen nu och mitt minne är marginellt bättre än en guldfisks, men jag vill minnas att jag tänkte att jag måste konvertera men inte gjorde det och blev positivt överraskad när det fungerade.

Netellers byråkratiska rutiner blir man lite trött på, men om man tänker efter så är det väl bra att dom är noggranna när det gäller pengar.

Postad

Det är i och för sig flera år sen nu och mitt minne är marginellt bättre än en guldfisks, men jag vill minnas att jag tänkte att jag måste konvertera..

Så kan det vart faktist.