quizz_kid Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 åker som 14 med 24578, mot något bättre antar jag Gjorde du inte alls det... haha, du har så rätt så... som 15:e vard et visst... rätt ska vara rätt... Citera
QoS Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Nu har jag hämtat mig efter att åkt på en förnedrande utslagning - jag har bar en sak att säga SKITSPEL! - QoS Citera
demme1 Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Sådärja, en sjättleplats blir jag nöjd med. Nusse är en riktig blind-bov! Vilken berg-och-dalbana det var idag alltså. Good streak/bad/good/bad i femminutersintervall hela tiden. Men alltid lika kul! Citera
Nusseman Postad 22 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2005 Hejja mig och grannen! Citera
Nusseman Postad 22 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2005 Gaaah! lite dåligt flyt i de två sista potterna. Grannen kom fyra och jag trea, så Salem är bra ändå... Citera
raol Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Grattis raol! Tackar, gick ju bra det här, men känns som det finns lite finesser att finslipa på. Hur ofta går de här turneringarna? Citera
Papa Kubo Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Varje tisdagkväll. Det är en liten tradition att ett gäng pundhuvuden från forumet samlas och försöker slaska ut varann så brutalt som möjligt. Vad sägs förresten om detta? Kanske skulle testa det här spelet. Gör det - det brukar alltid gå bäst för nybörjare. Citera
Krissan Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Varje tisdagkväll. Det är en liten tradition att ett gäng pundhuvuden från forumet samlas och försöker slaska ut varann så brutalt som möjligt. Vad sägs förresten om detta? Kanske skulle testa det här spelet. Gör det - det brukar alltid gå bäst för nybörjare. Hehe, så sant så. Hade jag bara inte vägrat släppa två värdelösa blind steals som inte gick hem så hade jag säkerligen klättrat ett par platser, men jag är mycket nöjd med fjortonde plats. Citera
Recommended Posts