Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vet inte vart jag ska posta det här så postar den här.

Matusow på date

Det här är årets lol. Vill ni veta hur ni ska bete er på en date? Gör motsatsen till allt Matusow gör..

Dvs; Rapa inte framför tjejen, säg inte att du kommer slå henne FLERA GÅNGER om och säg det absolut inte framför hennes morsa.

Vettefan hur intressant det här, men loligt.:lol:

enjooy:mrgreen:

Postad
går ju inte va seriös när man får ett sådant skabb som dejt

Nej verkligen inte. Men grejen är den att, visst jag känner inte Matusow men från det jag sett(TV, konversationer på FTP med bl.a TLK och andra där han varit ett drygt as) så känns det som att han verkligen är så med alla :-P

Postad
går ju inte va seriös när man får ett sådant skabb som dejt

Man kanske ska fundera lite på hur högt på skalan Mike Matusow ligger innan man anklagar henne för att vara skabbig.

Skulle tro att de är precis lika skabbiga..

Postad
Eh... ni vet att det där är en sketch va?

Inte för att jag vet, men det förefaller ju klart mest sannolikt. Inte baserat på hur det hela utspelar sig, utan mest pga att hela upplägget luktar publicitets-ökande åtgärd. Varför skulle då inte själva agerandet också vara det?

Postad
Skabbig? Nog för att jag förmodligen är äldre än de som tycker hon är skabbig men det här hade jag kunnat tänka mig att krypa tillsängs med om tillfälle gavs (och jag inte hade fru och barn) :mrgreen:

060822_griffin_vmed_11a.widec.jpg

hehe, mja.. Eftersom det är ganska stor åldersspann här på forumet så kan man väl inte ha några tumregler iofs..

Hade jag varit >45 så hade jag nog dragit över henne i ett nafs, nu är jag 23 och jag tror att jag vågar säga att de 90% av alla under 25 här håller med när jag nästan mår illa av tanken.

Postad
hehe, mja.. Eftersom det är ganska stor åldersspann här på forumet så kan man väl inte ha några tumregler iofs..

Hade jag varit >45 så hade jag nog dragit över henne i ett nafs, nu är jag 23 och jag tror att jag vågar säga att de 90% av alla under 25 här håller med när jag nästan mår illa av tanken.

Jag kan garantera dig att dina preferensramar kommer att se annorlunda ut då du når 30+ och du inte längre känner igen din egna kropp ;-) Med det sagt vill jag återigen påstå att hon ser jävligt fräsch ut för att vara en 40-plussare, vilket jag antar att hon är.

Men för att inte gå för mkt OT. Klippet var småkul.