Andrew_W Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Nu har jag skickat in det förlorande bidraget. Hoppas skallen din är lite bättre. Halkade du? Jag har aldrig bevittnat så många halkolyckor med bruta armar och ben som i Umeå. Varje dag går man förbi någon stackare som ligger på marken och sprattlar Citera
duoflow Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 Jag får be om ursäkt att rättningen blev försenad men jag har inte mått så bra på sistone som jag tidigare skrev. Det blev dock lätträttat pga lågt deltagarantal. En air five till de modiga som vågade lämna in och deltog! Resultat från tävlingen: 1. Andrew_W 42 pinnar 2. jimisola 34 pinnar 3. devalanteriel 30 pinnar Här är de rätta svaren: 01. Fred Åkerström - Jag ger dig min morgon 02. Tracy Champman - Fast Car 03. John Lennon - Working Class Hero 04. Dave Matthews - Lie in our graves 05. Tenacious D - Kielbasa 06. Shakira - Donde estan los ladrones 07. REM - The sidewinder sleeps tonight 08. Eric Clapton - Change the world 09. Extreme - More than words 10. Counting Crows - Angels of the silences 11. The Coors - Radio 12. Nirvana - Lake of fire 13. Alice in chains - Nutshell 14. Eagle eye cherry - Death defied by will 15. Neil Young - The needle and the damage done 16. Sheryl Crow - If it makes you happy 17. Bill Whiters - Use me 18. Johnny Cash - Solitary man 19. Los Lobos - Cancion del Mariachi 20. Lauryn Hill - Mr. Intentional 21. Eagles - Hotel California 22. The Verve - Lucky man 23. Rod Stewart - Maggie May 24. Simon & Garfunkel - Mrs Robinson 25. Belle and Sebastian - Get me away from here I'm dying 26. Sountrack of our lives - Ten years ahead 27. Maroon 5 - This love 28. Anouk - Too long 29. D.A.D - Laugh n' a 1/2 30. Billy Idol - Rebel yell 31. Kiss - Beth 32. Coldplay - Shiver 33. Jenny Wilson - A hesitating cloud of despair 34. Beatles - Here comes the sun 35. Jack Johnson - Gone 36. The Band - The weight 37. Ben Harper - Glory and consequences 38. The Cure - Just like heaven 39. Bon Jovi - Wanted dead or alive 40. White lion - When the children cry Tycker att det gått bra för er och tack för många roliga kommentarer i svarsbladen! Citera
duoflow Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 Nu har jag skickat in det förlorande bidraget. Hoppas skallen din är lite bättre. Halkade du? Jag har aldrig bevittnat så många halkolyckor med bruta armar och ben som i Umeå. Varje dag går man förbi någon stackare som ligger på marken och sprattlar Jag ramlade faktiskt baklänges i en trapp och det var i moderstaden Eskilstuna. Lite invecklat och förklara men det var mörkt, jag skulle på toa och tog fel dörr. Citera
devalanteriel Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Grattis andy, måste vara nybörjartur. Citera
jimisola Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 katjing, ännu en pallplats synd tycker jag att inte fler ställer upp, grymt bra jobb duo för en mkt rolig grej...synd bara att man inte kunde göra en b2b av det hela Citera
Recommended Posts