Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Du som "varit med ett tag" och följt pokerns utveckling:

Hur har spelet förändrats med tiden, och vem skulle vinna en 100 matchers (om det var möjligt) headsupserie, Stu Ungar eller Patrik Antonius ?

Postad

Hur ställer du dig till kritiken att långa stycken ur Pokerhandboken är direktöversatta från amerikanska verk utan att detta påpekas?

Ja, jag fattar väl också att just denna fråga, eller variant av den, inte kommer att ställas men han förtjänar den.

Håller f.ö med de som menar att Glimne är världsbäst i Las Vegas-rapportering.

• 4 weeks later...
Postad

Jag tycker Dan verkar vara en riktigt härlig person. Alltid lika underhållande i tv. Här kommer mina frågor.

* Hur och när halkade du in i spelvärlden? Vad sysslade du med innan (utbildning)?

* Ibland kan man läsa kritiska kommentarer runt om på nätet till dina spelanalyser. Hur tacklar du kritiken?

* Jag försöker anpassa mitt spel mycket efter motståndare och situation, men i dina analyser finns det alltid (?) ett rätt och ett fel. Menar du att det är så enkelt?

;-)

Postad
Jag tycker Dan verkar vara en riktigt härlig person. Alltid lika underhållande i tv. Här kommer mina frågor.

Synd att vi redan har spelat in det avsnittet. Tyckte du hade bra förslag på frågor.

/HeFo