gdaily Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Här kan ni passa på att ställa frågor till Dan Glimne (avsnitt fyra, inspelning 2 mars) Citera
DrRoland Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Vad spelar du för spel och vid vilka nivåer håller du till på, på nätet? Vilken sajt/sajter är väl ingen ide att fråga, för han får väl inte säga någonting annat än unibet? Citera
hubbahubba Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Varför böt du husgud mellan första och tredje upplagan av pokerhandboken? Sklansky -> Hellmuth Citera
okocha Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Vilket är det bästa sällskapsspelet som du varit med och utvecklat? Vilket är det bästa sällskapsspelet som du inte varit med och utvecklat? Citera
Ace_of_Clubs Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Varför ser man inte (förutom detta o pokermiljonen) dig på poker program i TV? Spelandes eller som expert osv? Citera
Skalman5 Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Vad KOMMER den borgerliga regeringen göra för Pokern och spelmarknaden i Sverige de kommande åren? Vad BORDE den borgerliga regeringen göra för Pokern och spelmarknaden i Sverige de kommande åren? Citera
oleby Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Du som "varit med ett tag" och följt pokerns utveckling: Hur har spelet förändrats med tiden, och vem skulle vinna en 100 matchers (om det var möjligt) headsupserie, Stu Ungar eller Patrik Antonius ? Citera
eyedol Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Anser du dig vara vinnande på NL400 och högre på nätet? Citera
TotalFarsa Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Hur ställer du dig till kritiken att långa stycken ur Pokerhandboken är direktöversatta från amerikanska verk utan att detta påpekas? Ja, jag fattar väl också att just denna fråga, eller variant av den, inte kommer att ställas men han förtjänar den. Håller f.ö med de som menar att Glimne är världsbäst i Las Vegas-rapportering. Citera
Carloskar Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Jag tycker Dan verkar vara en riktigt härlig person. Alltid lika underhållande i tv. Här kommer mina frågor. * Hur och när halkade du in i spelvärlden? Vad sysslade du med innan (utbildning)? * Ibland kan man läsa kritiska kommentarer runt om på nätet till dina spelanalyser. Hur tacklar du kritiken? * Jag försöker anpassa mitt spel mycket efter motståndare och situation, men i dina analyser finns det alltid (?) ett rätt och ett fel. Menar du att det är så enkelt? Citera
hefo Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Jag tycker Dan verkar vara en riktigt härlig person. Alltid lika underhållande i tv. Här kommer mina frågor. Synd att vi redan har spelat in det avsnittet. Tyckte du hade bra förslag på frågor. /HeFo Citera
Carloskar Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Jaha okej. Hoppas programmet blev bra! Citera
Recommended Posts