gdaily Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Här kan ni passa på att ställa frågor till Johan Percivall (avsnitt tre, inspelning andra mars) Citera
eurythmech Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Jag har googlat runt lite, och då bara hittat en cash fråh Aussie Millions. Kan man få en snabb-bio här i tråden? Forumit? Citera
gdaily Postad 12 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2008 Jag har googlat runt lite, och då bara hittat en cash fråh Aussie Millions.Kan man få en snabb-bio här i tråden? Forumit? Forumit, ja, och det var hela bion. Som jag skrev i tråden så kommer vi även lyfta fram helt okända spelare, och då är en frirullekvalare från forumets frirulle till Aussie Millions (som dessutom cashade) ett klockrent val. Citera
eurythmech Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Aha, ja det låter faktiskt intressant. Citera
tobbeee12 Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Härligt Johan, ska bli roligt att se dig i poker.se tv Citera
johaninho Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Härligt Johan, ska bli roligt att se dig i poker.se tv Hehe låt oss hoppas att det blir härligt Tobbe men jag tvivlar Citera
hefo Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Jag tyckte Johan var en otroligt proffsig TV-gäst och gav intrycket av en smart och sympatisk kille. Ett föredöme för unga spelare IMO. Citera
johaninho Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Tack för det Helena och du ska ha ett tack för att vara en otroligt trevlig och glad programledare Citera
Elitloppet Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Får man önska en dagbok av Johan här på forumet så man kan följa din fortsätta pokerkarriär? Vore skoj tycker jag Citera
hefo Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Vissa klarar tydligen av att vara kaxiga och sympatiska på samma gång. Perfect combo. Citera
Recommended Posts