Gå till innehåll

Plo


slashyboy

Recommended Posts

  • Svars 438
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jippi. PLusdag. Lirat 109$ sngs och plo 2,5/5. Skönt med plus.

 

Har ett par sattetickets så det blir minst 2 lite större turrar på söndag iaf vilket känns kul.

 

1/3-08 260$+

2/3-08 2700$-

3/3-08 570$+

4/3-08 2080$+

4/3-11/3-08 2510$-

12/3-08 1216$-

13/3-08 -

14/3-08 1500$+

 

Totalt:2016$-

 

EDIT: Körde en till session som slutar 490$ upp. Körde 109$ sngs, och en 162$, samt plo 2,5/5. Riktigt oflyt i sngsn där jag undrar om jag itma någon lverhuvudtaget denna sessionen men desto bättre flytt i cashet. Totalt alltså 1500$ upp idag vilket känns mycket bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswingDownswing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker du om cryptos turneringar överlag, bra struktur osv?? gl med turrarna ikv:D

 

hmm Crypto?

Nu lirar jag ju Betfair och betsson idag men har kört turrar på crypto också, om än för ett tag sedan. Och kan säga att strukturen var mkt behaglig där tyckte jag. Men det var i den stora där och vet inte om det är så i alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute ur ept-kvalet. Loosa först coinen jag nämnde ovan sedan en till coin med AQ vs TT allin pre och åkte ner till 700. Splittade sedan en A9 mot QT allin pre för att åka med A8 mot AJ och AK. Flopp 89T, turn X, river J. Blinds 50/100 så kände att det var läge att göra ngt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...