Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tycker det har blivit lite upphaussat, efter Peking kan jag sända mina kondoleanser för 60 meter inomhus känns som en B-artad tillställning, ungefär som LG hockeygames. Säger inte ett skit om hur lagen står sig mot varandra nu i VM i vår.

Postad
Att slänga ur sig en sådan kommentar utan att backa upp det är ju bara, tja, smådumt.

Hur skulle jag möjligtvis kunna backa upp det? Du är väl lika fri att speak your mind som jag är, jag tror hon är dopad varför skulle det vara en dum uppfattning?

Postad
Hur skulle jag möjligtvis kunna backa upp det? Du är väl lika fri att speak your mind som jag är, jag tror hon är dopad varför skulle det vara en dum uppfattning?
It's all about the delivery! Det är en viss skillnad på att skriva

"Hon är tyvärr dopad"

och

"Lolzamente!11!!, hon bara måste ju vara dopad010101010"

F.ö tror jag inte Kallur är dopad. Det är liksom 60 meter vi snackar om och hon har ju uppenbarligen lagt om sin träning från USA-tiden vilket då gett resultat. Det är iaf vad jag tror.

Postad
It's all about the delivery! Det är en viss skillnad på att skriva

"Hon är tyvärr dopad"

och

"Lolzamente!11!!, hon bara måste ju vara dopad010101010"

F.ö tror jag inte Kallur är dopad. Det är liksom 60 meter vi snackar om och hon har ju uppenbarligen lagt om sin träning från USA-tiden vilket då gett resultat. Det är iaf vad jag tror.

Hmm vad va det för jämförelse? Oavsett hur det läggs fram tror jag att hon _kan_ vara dopad, menade väl inte att jag hade vetenskapliga fakta som stärker mitt första påstående. Främsta anledningen att jag tror det, är för att hon slog en föredetta öststatares "svenska" rekord som förövrigt även hon var dopad. Att en tjej med identisk genuppsättning som den framgångsrika Kallur inte har kommit någonstans i internationella sammanhang är enligt mig ganska suspekt också.

Postad
Hmm vad va det för jämförelse? Oavsett hur det läggs fram tror jag att hon _kan_ vara dopad, menade väl inte att jag hade vetenskapliga fakta som stärker mitt första påstående. Främsta anledningen att jag tror det, är för att hon slog en föredetta öststatares "svenska" rekord som förövrigt även hon var dopad. Att en tjej med identisk genuppsättning som den framgångsrika Kallur inte har kommit någonstans i internationella sammanhang är enligt mig ganska suspekt också.

Det är ju för att du har noll koll. Sanna började med häck tidigare än sin syster. Jenny har varit skadad mer och de använder olika teknik för att ta sig över häckarna (en av dem med högerbenet och den andra tvärtom). Allt är inte gener.

Postad
Världsrekord i all ära, men för att återanknyta till det intressanta, när kommer utviket?

.

Sen har Jenny haft problem med skador. Hon är skadad i nuläget tex.

Sen har det också betydelse hur engagerad man är i sin träning. Hon kanske brinner mer för det. Susanna började dessutom med häck ett par år före Jenny som då syssla enbart med sprint.

Det har stor betydelse vad man gör efter man föds också. De har lika stora potentialer precis när de föds men för varje år som går så blir de mindre och mindre enäggstvillingar. Inte genetiskt förstås men som människor.