mendieta19 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Lol, minsta stacken säger nej till deal, hade fått 20k mer än om han åker som 3:a. 14 om jg inte minns fel.. förstår hans beslut helt kan jag säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 14 om jg inte minns fel.. förstår hans beslut helt kan jag säga.. Ok, jag tyckte det verkade konstigt men har för lite rutin för att egentligen säga nåt. För samtidigt bara 20k mindre än 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 14 om jg inte minns fel.. förstår hans beslut helt kan jag säga.. Kanske blir ett beslut värt runt miljonen, vissa har tur asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Ok, jag tyckte det verkade konstigt men har för lite rutin för att egentligen säga nåt. 18k var det nog förresten:-) my bad.. men 160k till 1a platsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Sjukt imponerande! Btw. SNART skola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 nice Rebonius! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Hahahastor humor när du ställer in han precis innan ni ska snacka deal:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Mendieta, skulle du ta Jesses siffror? Jag skulle inte ens tveka, 10k mindre än andra plats.. Plus möjligheten att vinna 30k ytterligare. Men som sagt, kanske är en dålig deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 jag hade nog tagit den troor jag..men jävligt svårt att säga från åskådarplats.... jo det hade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 jag är ju ingen dealexpert direkt:-D men innan skiljde det 5k lr nåt (från nu)och jessejames är inte vass, så lite därför jag hade nekat den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssj Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Haxxo får 13k mer än 4JesseJames4 trots att han har nästan dubbelt så mycket mer än honom. Tycker det känns rät dåligt men han verkar ju vara nöjd så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssj Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Tycker Jesse tjänar mest på det som det är nu med dealen och han har klart minst och är svagastt tycker jag. Jag skulle inte vilja ha en deal som det ser ut i dagsläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Vilken Nolla! HAN ÅKER JU FÖRST FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Jo jag förstår inte heller varför haxxo är nöjd nu men inte ville snacka tidigare. Tycker lugnt han får sämsta dealen. EDIT: Hade jag varit topp-3 hade jag antagligen tagit första bästa deal oavsett min stack, lätt att klaga nu liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssj Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Jo jag förstår inte heller varför haxxo är nöjd nu men inte ville snacka tidigare. Tycker lugnt han får sämsta dealen. Fattar inte heller, Jesse är den stora vinnaren i mina ögon på den här dealen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Om jag hade Jesses stack skulle jag inte ta dealen. Om jag hade hans tomtighet skulle jag ta den. Förstår bara inte vad ha drygade så mycket om. Fick förresten haxxories att slänga bäst hand ett par gånger, så det känns bra Suck bara att den där trean måste komma på river med A-10 mot A-3, annars skulle jag redan ha vunnit ju Förlåt för mitt supersjälvförtroende Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 tOLD yA, kLONKA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssj Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Man får väl ta och gratulera då, det är ju huvudsaken att du är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssj Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Stort grattis till segern i SundayMillion, sjukt bra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcusl Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 grattis!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Nice 190k, GRATTIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts