Cmart Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Jag har fått en token till vilken $55 turnering som helst på ipoker(även sng). Vad ska jag välja för att maximera mina chanser att få ut nåt av pengarna? Jag är ingen bra turneringsspelare direkt, spelar tight abc(tror jag) men är säkert för vek postflop. Citera
Beardo Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Din tighta spelstil gynnas inte direkt av att regularturneringarna på Ipoker är turbo alternativt ultraturbo jämfört med alla andra nätverk jag sett. Antar att du tycker att 55 $ är "över din nivå" eftersom du skriver och eftersom du inte känner dig som turneringsspelare är mitt tips ändå en enbords-sng. Spela snortight första kvarten och du kommer att få se de mest idiotiska spelen. Sedan behöver du vinna en stor pott (alla potter på Ipoker är stora), så ska det nog ordna sig. Lycka till! Citera
kravmärkt Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 träning ger färdighet men gör som du säger, kör abc. Då kan du ju även välja turnering med seg struktur då det kommer att gynna dig och abc liret Citera
Elvissly Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Min erfaring er, at man skal vælge en turnering med mange deltagere. Så vil du altid komme til bords med nogle "Donks" som er langt under dit nivå. Så gælder det bare om at få deres chips, og ellers lære af de gode spillere. Du kan tage det som en læringsturnering. Næste gang ved du hvordan den skal spilles, og når finaletable. Håber du forstår lidt dansk. Citera
Beardo Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Då kan du ju även välja turnering med seg struktur då det kommer att gynna dig och abc liret Bra råd, men var hittar man en turnering med seg struktur på Ipoker? Antingen letar jag för dåligt eller också har alla Ipoker-turneringar tokbrant struktur. Citera
LordMaster Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Jag hade valt en 10 manna sitngo med långsam struktur, alternativt en fem manna där 3 får betalt(om det går att hitta). Sen kan du ju alltid använda vinstsummorna till att klonka i billigare mtt:s som ligger mer inom ramen för din mtt budget. Om du inte kört sitngo:s på den sajten tidigare kan det kanske vara skönt köra några billiga först så du kommer in i det innan du kör den "stora".. Citera
Recommended Posts