Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Då vart det dax igen

same procedure as last ,,,,,,,,

 

Har varit ifrån PokerHost ett antal månader för att köra igång igen,för att hoppas att supporten är bättre vad gäller uttagsproblematiken,,,(Se mina tidigare inlägg i denna fråga,,,

 

kväll gjorde jag en cash out request,,tog väl ett par timmar så får man det vanliga svaret,,,

 

Dear Mr. XXXXXXX,

 

It is always a pleasure to have players such as yourself at our tables.

 

We noticed that you have requested to withdraw your almost the total balance from your account in order to process your transaction we require you to send us the following information for all of your transactions,

 

1. Front and back copy of your credit card.

2. Front copy of either your driver's license or passport.

3. Fill out the acknowledgment statement form. (attached to the email)

 

This information will allow us to process any future withdrawal requests in a timely fashion. Thank you for your time our apologies for any inconvenience. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact our support team for attention via live chat, toll free number 1-866-POKER11, or at riskmanagement@pokerhost.com and the our fax number is 1-800-570-7201.

Jose Garcia

PokerHost Team

866-POKER11

 

 

Och enligt Magnus skulle jag inte behöva skicka in mer papper,,,

men egentligen e man ju inte förvånad,,,,

 

Måste man verkligen skicka in dessa papper varje gång man gör ett uttag?

 

Är det fler än jag som fortfarande har dessa problem med uttagen på siten,,,,

frågan är väl kanske om det e några härifrån som fortfarande spelar på siten,,,

SUCK TRÖTT PÅ SKITEN NU!!!

Postad
Tjaffsa ,, ja skiter i vilket,, men deras support borde bytas ut enligt min mening ,,,bra poker manager,,MEN
Kan bara hålla med. Primas engelskspråkiga support är sämst. Totalt hjärndöda!
Postad

Har slutat irritera mig på hur korkade dom är på supporten och tar det istället med ett garv. Varenda gång man skall ta ut pengar är det enorma problem. Man frågar om hur man skall fylla i pappren, vad dom menar, osv.. och alla svar blir bara rörigare och rörigare. När man tror man gjort rätt och fått iväg allt och kräver en bekräftelse så kommer det aldrig någon, utan man måste ta kontakt igen och igen och igen. Brukar ta ett par veckors diskussioner, mailande osv innan man får pengarna. Är man stressad så blir man irriterad, men tar man det med humor så är det faktiskt riktigt kul underhållning. Grejen är ju att de "engelsktalande" sitter i Panama och är ganska kassa på engelska vilket gör att man kan ha lika kul som när man går på en svensk kinarestaurang..

(skall tilläggas att alla är inte lika hjärndöda - de kvinnliga är bättre än de manliga)

Postad
Har sedan en tid Neteller och nu funkar uttagen från PokerHost hur smidigt som helst. Tog bara några timmar så var pengarna över till Netellerkontot.

Fast man saknar ju nästan de komiska diskussionerna med supporten..

 

Grattis.

 

Tar i snitt en månad för mig att få igenom ett netelleruttag på deras maxbelopp. Men inget ont som inte för något gott med sig, dollarn har stigit från 6.1 till ~6.5 sen jag requestade senaste uttaget -_-

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...