Bluwajt Postad 8 Februari , 2008 Rapport Share Postad 8 Februari , 2008 Är rätt säker på att jag läst detta tidigare, man kan inte hitta något i denna gruppen. 1. Om man sattar sig in till en MTT, t.ex. ett FTOPS-event, och avreggar sig - får man då tillbaka pengar eller någon form av turrepengar eller får man ingeting alls? 2. Vad händer om man kvalar in till samma MTT två gånger? Får man pengar eller någon form av turrepengar för den andra "biljetten", eller får man inget alls, som om man bara kvalat in en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 8 Februari , 2008 Rapport Share Postad 8 Februari , 2008 Är rätt säker på att jag läst detta tidigare, man kan inte hitta något i denna gruppen. 1. Om man sattar sig in till en MTT, t.ex. ett FTOPS-event, och avreggar sig - får man då tillbaka pengar eller någon form av turrepengar eller får man ingeting alls? 2. Vad händer om man kvalar in till samma MTT två gånger? Får man pengar eller någon form av turrepengar för den andra "biljetten", eller får man inget alls, som om man bara kvalat in en gång? Kan inte svara på 2:an men vet att har man kvalat till tex ett ftopsevent så finns det inte ens en avreggningsknapp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 8 Februari , 2008 Rapport Share Postad 8 Februari , 2008 Du måste spela det event du vinner en plats till. Om du vinner fler än en plats så får du $$$ direkt till kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 8 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2008 Du måste spela det event du vinner en plats till. Om du vinner fler än en plats så får du $$$ direkt till kontot. Tackar så mycket, då är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts