discoguru Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Jag undrar varför alla verkar hata shortstack spelare? Citera
swalle Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Det finns ju knappt något värde att spela emot dem. Citera
jigsaw Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Många shortstackar kör "push eller fold-strategin", vilket är väldigt irriterande. Sen är det som tidigare postare nämnde att det inte är något större värde att spela mot en shortstack, dem implicita oddsen sjunker. Citera
Nevermind Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 shortstacks pwnar ballas lol Citera
bogus Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Många shortstackar kör "push eller fold-strategin", vilket är väldigt irriterande. Sen är det som tidigare postare nämnde att det inte är något större värde att spela mot en shortstack, dem implicita oddsen sjunker. Jo men å andra sidan kan du inte förlora hela stacken när shortstacken har AA/KK och du har AK AQ QQ JJ TT. Citera
bogus Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 JAg har inget emot folk som spelar shortstacked så länge dom sitter kvar när dom dubblar upp. Det är folk som drart söderut jag har problem med. Citera
Macroman Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 De flesta shortstacks är ju iofs inte i närheten av att spela optimalt så jag tycker nog de tillför en hel del värde på borden. Citera
mr_telefon Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 och de flesta shortstacks lämnar när dom dubblar, del av deras strategi ju Citera
tototorsten Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Jag tycker om shortstackar. Gärna fransmän som är ännu sämre än vad jag är. Citera
torax Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Jo men å andra sidan kan du inte förlora hela stacken när shortstacken har AA/KK och du har AK AQ QQ JJ TT. Sant men om du dubblar upp dom är dom inte shortstacked. Och kan bli ett hot. Vänta på rätt tillfälle och slå till Love shortstacks and use´m Citera
Pfoskariot Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Som de flesta säger, det är okej så länge de sitter kvar, annars jävlar. Citera
Weedobooty Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 JAg har inget emot folk som spelar shortstacked så länge dom sitter kvar när dom dubblar upp. Det är folk som drart söderut jag har problem med. Amen. Sen är dom ju i nio fall av tio tyskar, och i det här fallet blir två negativa inte positivt. Citera
Recommended Posts