Magnum Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Hur får man PT att importera händerna från cashborden på Fulltillt, det verkar inte som händerna blir lagrade på datorn i den folder man angett. Det enda som blir lagrat på datorn är turneringsborden, men inga cashbord eller händer alls `? Nån som kan hjälpa mig med det ? mvh Citera
jo_ocke Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 finns en manual, läs den. Jag gjorde och det fungerar. ={ Citera
Weedobooty Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Joho då. Filerna ligger under C:\Program Files\Full Tilt Poker\HandHistory\[ditt nick] om du inte har gjort nån specialare vid installationen. Citera
Lisa87 Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Jag har börjat importera ett par händer men jag undrar om alla händer kommer in.. Det verkar inte som det.. Det kommer error-msg som säger "Error - unexpected action (Tromulator has requested TIME) for game #786338599." Då verkar den lämna ute hela text-filen med massa HH's istället för att bara hoppa över den HH'n.. Vad ska jag göra för att lösa detta problem? Citera
Saint_Bjorn Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Jag tror att FTP installeras med "save HH" avbockat default. Kolla inställningarna i klienten. Citera
Recommended Posts