Pedroboy Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 chat fi 100$ flip??? hero ok Seat 7: fi ($100 in chips) Seat 8: Hero ($400 in chips) ANTES/BLINDS hero posts blind ($2), fi posts blind ($4). PRE-FLOP hero bets $398 and is all-in, fi calls $96 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN shows [ , ] shows [ , ] wins $300, wins $199. Tur man plockade upp k hög... och motståndaren höll vad han sa i chatten.... och hitta synen med 24o Citera
Lisa87 Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Antagligen ville han testa lyckan? Citera
strater Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 vad han gör skiljer väl sig inte nämnvärt mot vad du gör Citera
sexyboy Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 va glad du van inget mer med det . Citera
sulla Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Han ville dubbla inför en 200$ turre o hade inga cash på kortet? Beredd på ett 40/60 drag till det typ Citera
Tottyville Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 vad han gör skiljer väl sig inte nämnvärt mot vad du gör . Citera
bossbaver Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 hade du gjort det om du plocka upp 27off? Citera
Fnii! Grrp! Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 hade du gjort det om du plocka upp 27off? Lätt push. Han dominerar 42o rejält. Edit: och kommer spika sjuan. Citera
Pedroboy Postad 8 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2008 hade du gjort det om du plocka upp 27off? ofc not.. svarade bara ja för att se om han gjorde nått dumt, sen när jag plockade upp kung så var pushen enkel Citera
Rebonius Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Jag brukar köra den att jag först svarar ja. Om jag får skithänder låstas jag inte förstå vad han menar med att gå all in varje hand ända tills jag får en hand över avarage. Förhoppningsvis förstår inte motståndaren det och går också all in som planerat Har aldrig fungerat mer än en gång mot samma motståndare. Citera
Zauroman Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Jag brukar köra den att jag först svarar ja. Om jag får skithänder låstas jag inte förstå vad han menar med att gå all in varje hand ända tills jag får en hand över avarage. Förhoppningsvis förstår inte motståndaren det och går också all in som planerat Har aldrig fungerat mer än en gång mot samma motståndare. Ok, fuckface Citera
Recommended Posts