jon123 Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Det kan eventuellt bero på att du inte köra programmet som administratör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 30 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Det kan eventuellt bero på att du inte köra programmet som administratör. Hade faktiskt tankar om det då jag märkte att UAC var påslaget då jag fick tillbaka datorn från service, så jag ändrade tillbaka men har inte spelat sen dess. Blir intressant att se om det funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 13 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2010 Hej, Hur ser optimala/standardstatsen ut för heads up? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2010 Hej, Hur ser optimala/standardstatsen ut för heads up? Har en känsla av att du kommer få lite olika svar på denna fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 13 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2010 Har en känsla av att du kommer få lite olika svar på denna fråga. Beror det på vilken motståndare man spelar mot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 14 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 14 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Aston Villa fick en flygande start. Nu sticker väl förmodligen Milner så då blir det tufft oavsett, tyvärr. Härlig start hur som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 15 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Ikväll önskar jag mig en seger för Blåvitt. Hoppas inte Meta blir alltför sur nu! Ps. Hur ändrar man vart man kommer ifrån på Prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 15 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Bara jag som inte ser Jakob Johanssons storhet? Envisas med att spela honom från start oavsett hur dålig han varit känns det som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 18 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 En vacker dag skall jag också klara detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 Jag gillar Ronaldo. kungen, vilket klipp, man får rysningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 får jag vara med och bevittna dina första 10 försök Rasmus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 18 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 får jag vara med och bevittna dina första 10 försök Rasmus? Haha, är faktiskt ganska skillad vad gäller vanlig fickparkering men detta är på en annan nivå. Ställer du upp med din bil som hjälp också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 27 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Min bror tog över medan jag gick och sket. Hur spelar ni denna? Seat 1: BaronSeng1r ($482 in chips) Seat 4: Baluupaz ($567.10 in chips) Seat 7: koyken ($665.30 in chips) Seat 8: 3KKroon ($398 in chips) Seat 10: Kominsky ($384 in chips) ANTES/BLINDS Baluupaz posts small blind ($2), koyken posts big blind ($4), PRE-FLOP 3KKroon folds, Kominsky folds, BaronSeng1r folds, Baluupaz raises to $12, koyken calls $12. FLOP [board cards: ,, ] Baluupaz bets $18, koyken calls $18. TURN [board cards: ,,, ] Baluupaz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jlnsn Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Hålkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 27 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Hålkort? Oj, glömmer alltid. AsJc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 27 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, R5-77869860-1394 played at "Cincinnati" for USD RM from 2010-08-27 04:50 until 2010-08-27 04:52 Seat 1: Baluupaz ($655 in chips) Seat 2: Kominsky ($400 in chips) Seat 7: amel61 ($140.20 in chips) Seat 8: Katzorking ($415.40 in chips) Seat 10: lapsandepser ($594.05 in chips) ANTES/BLINDS PLAYER_SITIN , Baluupaz posts small blind ($2), Kominsky posts big blind ($4), PRE-FLOP amel61 folds, Katzorking folds, lapsandepser raises to $10, Baluupaz calls $10, Kominsky folds. FLOP [board cards: ,, ] Baluupaz checks, lapsandepser bets $18, Baluupaz calls $18. TURN [board cards: ,,, ] Baluupaz checks, lapsandepser bets $45, Baluupaz Baluupaz [ , ] Har inte spelat över 10 gånger i sommar (Juni-Sept) så det märks man är lite ringrostig. Gick inte särskilt bra nu när jag skulle in en sväng heller, väldigt dålig tajming. Flippade inte ens bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 flatta inte a3 i sb... Betta turn igen med AJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vin-Niclas Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Jag raisar A3 3x, och degar river om han synar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 27 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 flatta inte a3 i sb... Betta turn igen med AJ Varför inte? Och om han synar/slår om? Jag raisar A3 3x, och degar river om han synar. Du menar turn? Degar oavsett river? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Varför inte? Och om han synar/slår om? Du menar turn? Degar oavsett river? Se över om du över huvud taget kan sätta ihop en vettig range för flatcalls i sb där. Inte nog med att du kommer få spela många dryga händer (typ den här) ur poss så kommer vi ju bli bortsqueezade en hel del av bb också. Trebetta allt som spelas på sb imo. Trodde detta var standard för de flesta nu för tiden? AJ är de väl bara att vika isf tror jag nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vin-Niclas Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Rooney har lite rätt i där att A3 är för dålig för att syna, och för bra för att slänga, alltså veva in den i en 3b-range. Som spelat på flop agerar jag som sagt sådär på turn, gör i princip samma spel med floppat set och det är väl det jag reppar. Blir jobbigt för FI att syna oavsett. Rooney, 3bettar du låga pockets där? svårt hand dock och kul analys, gärna mer diskussion av denna typ av situation som jag själv hamnar i för ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Viker 22-44 o trebettar 55+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Trebeta inte pp du inte är bekväm att fembeta, då är det oftast bättre att välja en annan hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts