Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hej! Hittade du musen?

Min flickvän hittade den i sin klädhög jämte sängen. Där hade jag varit och rotat men inte fan trodde jag den hade letat sig in i ärmen på tröjan. WP musen!

• 3 weeks later...
Postad
ahh va fan sysslar han med? Kul att han i ligan anses vara en jättelucka och så går han in i em och murar igen :-(

Å andra sidan är det kanske inte så konstigt när alla svenska spelare skjuter precis där han vill ha skotten. Om man lyssnar i eftersnacket så hör man Lindgren säga att dom snackat om att inte skjuta i mellanhöjd på honom, men vad jag kunde se var det i stort sätt endast mellanhöjdskott som räddades?

Den största sumparen var väl vår största stjärna Källman, blir så vansinnigt tiltad på honom. Sen är man lite lokalpatriot också och vill såklart ha in Petersen som i mitt tycke gör en mycket bra insats.

Som du säger överpresterar nog ändå Szmal men varför gör aldrig svenskarna det?:cry:

Postad
Sen är man lite lokalpatriot också och vill såklart ha in Petersen som i mitt tycke gör en mycket bra insats.

Som du säger överpresterar nog ändå Szmal men varför gör aldrig svenskarna det?:cry:

Det lilla man fick se av Petersen var mycket bra. Tycker han borde fått mer tid, speciellt när Källman sumpar läge på läge :( Trist att deras målvakt springer som en gud men han fick ju verkligen spelarna dit han ville i alla klara lägen.

Sveriges storhetstid är sedan länge förbi och jag har svårt att se denna generationen plocka hem några skalper trots att där finns så sjukt mycket talang, tyvärr! Vi måste skola lite bra distansskyttar imo.

Tyskland på fredag ska vi dock klara av :h:

Postad
Det lilla man fick se av Petersen var mycket bra. Tycker han borde fått mer tid, speciellt när Källman sumpar läge på läge :( Trist att deras målvakt springer som en gud men han fick ju verkligen spelarna dit han ville i alla klara lägen.

Sveriges storhetstid är sedan länge förbi och jag har svårt att se denna generationen plocka hem några skalper trots att där finns så sjukt mycket talang, tyvärr! Vi måste skola lite bra distansskyttar imo.

Tyskland på fredag ska vi dock klara av :h:

Ja, det är extremt tiltande att se Källman springa på friläge och inom sig veta att han skall bomma och sen ûbertilten kommer då man ser på hans ansiktsuttryck att han inte bryr sig ett skit. Ser så extremt loj och ointresserad ut. Förmodligen bara hans stil, men likväl tiltande.

Nej, någon storhetstid kommer det sannolikt inte bli men man kan gott begära lite mer kan jag tycka. Det känns som det är små marginaler, lite klyschigt men ändå sant. Bommar extremt mycket i viktiga lägen.

Ja, Tysksvinen måste fan besegras!

Tiltfaktor på källman, Arrhenius, till viss del kim (den äldre) och lite på lenartsson...

Nöten är ju Petersen, Beutler, Tobbe (f.d Hästöspelare:mrgreen: ), Ekberg och lite lugiKim som kmr äga om något år!

Ohja!

Här är min tiltlista:

1. Källman - Hur kan du alltid underprestera?

2. Arrhenius - Fånga en jävla bolljävel någon gång kanske? När du väl lyckats med det får du gärna bollen i mål då och då också.

3. Lennartsson - Kan du skjuta normalt någon gång? Känns så vidrigt spellevinkig på något sätt. Har väl iofs inte gjort bort sig förut.

Kim Andersson bör väl också vara med där på ett hörn så vi är ganska lika i vårt hat, faktiskt. Känns som han bör ta mer plats än han gör, kommer upp hur bra som helst många gånger även om det är lite för tätt och borde lossa varje tillfälle men gör det inte. Han drar iofs på sig hur mkt bevakning som helst med sina satsningar. Begär dock mer..

Känns inte som Ekberg har fått riktigt rätt med sina avslut från kanten än. Han brukar ha betydligt högre procent där, men det har väl att göra med att kvalitén på målvakterna är betydligt högre här obv. Blir lite uppäten.

Hoppas Sverige kommer upp i nivå mot Tyskland åtminstone, så vi får se minst två (?) lite betydelsefulla landskamper till. Det är trots all irritation väldigt roligt! :mrgreen:

• 1 month later...
Postad

Dricker man tillräckligt mycket öl när frugan är i Polen så går allt bra. Pokern kommer gå suveränt bra medan flickan är iväg, sen match på söndag. Skitsama, hoppas Blåvitt slår AIK p Supercupfinalen i alla fall. Alla håller på Blåvitt!!!! HEJJA!!!!!

• 4 weeks later...
Postad

Ibland känns det bara helt jävla hopplöst. Och man känner sig som världens sämsta pokerspela. Och nu är det dags att lägga ner. Rutten kväll med mycket setups och utdragningar. Det får räcka nu. Tilt.

• 3 weeks later...
Postad

Satt och blev lite semisugen på att dra igång dagboken igen, bara skriva lite skit då och då. Den har ju varit nere på sistone, men nu skall det väl skrivas ett par rader i veckan igen. Märkligt att dagböckerna med mest drag i är oftast dom som inte behandlar poker överhuvudtaget? Tillfälligheter? 8-)

Blåvitt har vänt till 2-1 nu åtminstone så det är sjukt gött. Nu räddade Christensen ett friläge från Bajrami. Ruskigt viktigt!

Postad

Ännu en kanondag vad gäller fotboll. För givetvis räcker det med att Barca åker på däng för att kvällen skall vara räddad!

Har åkt på ryggont också pga styrketräning, känns som någon jävla nerv i kläm. Det går väl över imorgon eller något. Kreta på torsdag med syskonen om inte vulkanaskan ställer till det. Klonka!