Gå till innehåll

Baluupaz


Staash

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

CHIPLEADER!!!

 

LALLE! Vill inte jinxa dig och ladda ned klienten och raila, men jag håller mina tummar och lillfingrar. Man får väl två tickets? Kul o åka själv :mrgreen:

 

Jag är din hemliga dagboksbeundrare btw som du mötte på PLO 10-20 på SvS härommånaden som äntligen visar mitt skygga anlete

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LALLE! Vill inte jinxa dig och ladda ned klienten och raila, men jag håller mina tummar och lillfingrar. Man får väl två tickets? Kul o åka själv :mrgreen:

 

Jag är din hemliga dagboksbeundrare btw som du mötte på PLO 10-20 på SvS härommånaden som äntligen visar mitt skygga anlete

 

Fick tre AQ i rad sen 99 och bara rusha upp till chipleader, sen nu 88 vs QT och han hittar 4färgen på river, så tilt att se den klöver landa. Hade haft 2 mille och närmsta runt 800k om den stått. Helvete! Jobba hårdare nu bara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete!

Åkte som 5e person med A8 vs K5, kung turn och 5a river och ridå. Hade 88 inne vs QT och ledde fram till river där han fick in 4färgen, lagom irriterande. Hade haft ett sjukt utgångsläge med 2 mille, närmsta hade haft 800k med 5 spelare kvar eller något. Suuuuurt!

 

 

Fan, så nära men ändå så långt ifrån...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete!

Åkte som 5e person med A8 vs K5, kung turn och 5a river och ridå. Hade 88 inne vs QT och ledde fram till river där han fick in 4färgen, lagom irriterande. Hade haft ett sjukt utgångsläge med 2 mille, närmsta hade haft 800k med 5 spelare kvar eller något. Suuuuurt!

 

 

Fan, så nära men ändå så långt ifrån...

 

Låter som ridån föll när fyrfärgen landa. Sucky sucky 5 dollah, men vad fan... hoppar man in i en 3k pers frulle får man ta sån här skit :( hur länge spelade du? Det kanske du inte vill tänka på just nu. :)

 

GG annars, kunde ju varit Sunday Million.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som ridån föll när fyrfärgen landa. Sucky sucky 5 dollah, men vad fan... hoppar man in i en 3k pers frulle får man ta sån här skit :( hur länge spelade du? Det kanske du inte vill tänka på just nu. :)

 

GG annars, kunde ju varit Sunday Million.

 

Ja, lite så var det. Hade nog ändå average, så var inte så farligt. Fortfarande med i matchen, men man blir ju semitilt. Absolut, det va flickvännen som ville vi skulle spela så det är klart man ställer upp, spelade i cirka 4h men det är ju förutsättningar man är medveten om innan man startar. Bättre lycka nästa gång kanske? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lämnade flickvännen på jobbet vid 10 och tvingade mig själv att inte gå tillbaka till sängen efteråt, började istället grinda lite. Det var väl ingen supersession men fick in det bra ett par gånger och stannade på 11k upp. En polare hojtade om träning lite senare och vi stack ner och tog ett pass, har även fotbollsträning senare och match imorgon. Kanske överambitiöst att ta ett styrkepass idag med match imorgon, men tror nog det skall gå bra.

 

Har ännu inte fått in några pengar på andra sajter. Gud så snabb man är!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
TT vs AA första handen och 5k back direkt och sen har det blivit mer. Skulle in en sväng på omaha också och prova lyckan, ingen succédrag direkt.

 

Back 15k just nu och måste på min kusins student. Lagom roligt!

 

Hehe, det är ju det absolut värsta ja. Stort back som man är steamad över och så måste man dra iväg någonstans och vara trevlig hela kvällen. Därför spelar jag helt enkelt aldrig innan sånt längre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra float med AQ också

 

Stort tack!

Du som hittade den fantastiska synen? Återigen, wp.

 

Hehe, det är ju det absolut värsta ja. Stort back som man är steamad över och så måste man dra iväg någonstans och vara trevlig hela kvällen. Därför spelar jag helt enkelt aldrig innan sånt längre :)

 

Man får försöka tänka att det kunde varit värre, med tanke på hur lite som gick rätt och hur mkt som gick fel är 15k rätt okej :mrgreen:

 

Det blev en helt okej kväll till slut. Kusinen mådde som en kung och alla var pigga och glada, skoj att träffa släkt man inte sett på väldigt länge.

 

 

 

 

Flickvännen till jobbet 08 en lördag, hur fan orkar hon? Jag har samling 11:30 så kände inte direkt för att sova utan väckerklocka, kan bli ett fiasko så har snällt fått hålla mig vaken. Hoppas på vinst för efter matchen väntar lagfest, lagfester efter förluster är sällan lika roliga. Eller det är dom kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär väl bli ÄNNU grisigare vid en förlust?

 

Blir det grisigare än det brukar kan det bli tal om urartning på hög nivå, finns en mängd mindre skandaler som förekommit under våra lagfester. Eller skandaler och skandaler, det är ett hårt ord. Svineri är väl lite sånt som hör till!

 

Flickvännen skall ut på annat håll också så ser ingen anledning att hålla igen riktigt, något som vore absolut katastrof är en svensk förlust. Då blir det per automatik att titta djupt i flaskan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete!

Har nyss avslutat livets sämsta session tror jag nog. 28k back eller något och inte ett rätt. Inte ett enda rätt på hela sessionen tror jag!

 

Inte gör det saken bättre att jag spelade mot 10 av sajtens sämsta spelare, troligtvis. Annica38 var väl den enda vettiga spelaren, resten sopor. En bedrift!

 

 

Sverige spelade som kåddar idag också. Även igår. 5k för bilkrocken vid golfbanan också, vilken misääääääääääääääääär!

 

Edit:

Får väl trösta mig så smått med att Ronaldo verkar vara på ingång och att Kaka redan är klar. Ett nytt världslag är på gång, hoppas det blir bra denna gången!

 

Passar även på att fråga vad fan som hände med Bestpoker? Hade inte deras jävla sida kollapsat hade jag aldrig gått in på SvS och lirat, jävla typiskt också. Hoppas dom löser det så jag får mina cash!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knapp, som är tomte, höjer 200 och SB tar syn och jag i BB synar in med 89 suit - någon som vill slå om? Flopp kommer JT7 med två spader. SB checkar och jag väljer att beta ut direkt 400 och får syn av både knapp och SB, turn är spader J. Hur vill ni spela vidare här med ca 6k bakom och täckt. Förslag mottages gladeligen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passar även på att fråga vad fan som hände med Bestpoker? Hade inte deras jävla sida kollapsat hade jag aldrig gått in på SvS och lirat, jävla typiskt också. Hoppas dom löser det så jag får mina cash!

 

Tror att de håller på fixa i ordning den nya klienten

 

edit: ser att jag kommer in, så vet inte riktigt vad som är felet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att de håller på fixa i ordning den nya klienten

 

edit: ser att jag kommer in, så vet inte riktigt vad som är felet

 

Jag har inte provat senaste minuten, men kom inte in för en timme sen cirka och när jag såg saldot sista gången jag var innan blev jag chockad. Satt och spelade då allt bara stängdes ner, hoppas verkligen dom löser det. Borde inte vara några problem!

 

Edit:

Prova logga in nu och det funkar typ inte, behöver inte slå in kod eller någonting och går heller inte att trycka på någonting, exempelvis "kassa" eller "support" eller någonting och summan på saldot stämmer inte ens lite. När skall detta lösas vore intressant att veta..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete!

Har nyss avslutat livets sämsta session tror jag nog. 28k back eller något och inte ett rätt. Inte ett enda rätt på hela sessionen tror jag!

 

Inte gör det saken bättre att jag spelade mot 10 av sajtens sämsta spelare, troligtvis. Annica38 var väl den enda vettiga spelaren, resten sopor. En bedrift!

 

 

Sverige spelade som kåddar idag också. Även igår. 5k för bilkrocken vid golfbanan också, vilken misääääääääääääääääär!

 

Edit:

Får väl trösta mig så smått med att Ronaldo verkar vara på ingång och att Kaka redan är klar. Ett nytt världslag är på gång, hoppas det blir bra denna gången!

Passar även på att fråga vad fan som hände med Bestpoker? Hade inte deras jävla sida kollapsat hade jag aldrig gått in på SvS och lirat, jävla typiskt också. Hoppas dom löser det så jag får mina cash!

 

Eftersom jag är ett Barca fan, så måste jag bara inflika med att Barca inte ens lägger ner hälften så mycket pengar som Real och är endå bäst =) Och kommer alltid att vara det.

 

Men som sagt ska bli oerhört intressant att se El Galacticós, dom har som sagt pressen på sig. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag är ett Barca fan, så måste jag bara inflika med att Barca inte ens lägger ner hälften så mycket pengar som Real och är endå bäst =) Och kommer alltid att vara det.

 

Men som sagt ska bli oerhört intressant att se El Galacticós, dom har som sagt pressen på sig. =)

 

Inte lönt att sticka under stolen med att det var pinsamt att bli så avklädda som vi blev på hemmaplan senast. Kändes inte som om vi hade skuggan av en chans och Barcas spel denna säsongen har saknat motstycke, bara att lyfta på hatten. Därför är dessa förstärkningar välkomna, men frågan är om det räcker? Skall helt klart bli sjukt intressanta möten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte lönt att sticka under stolen med att det var pinsamt att bli så avklädda som vi blev på hemmaplan senast. Kändes inte som om vi hade skuggan av en chans och Barcas spel denna säsongen har saknat motstycke, bara att lyfta på hatten. Därför är dessa förstärkningar välkomna, men frågan är om det räcker? Skall helt klart bli sjukt intressanta möten!

 

Precis som du säger, intressanta möten kommer det garanterat bli, som alltid. Längtar redan. Exakt =), Barca visade verkligen under denna säsong att de spelade historiens vackraste och effektivaste fotboll. Värt att nämna är att 4 - 5 spelare i start elvan kommer från ungdomsakedamin. Kanske är det där framgång ligger.

 

Nu ska jag inte övertala dig att bli Barca fan =), Men poker klonken kanske uppstår om du byter sida.

 

GL :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade två bra sessioner imorse och gick på min andra för dagen lagom till matchen mellan Sverige - Vitrysslad startade. Gick riktigt bra till en början, men sen blev det kallt. Kastade bort 10k i onödan i slutet, eller vad säger ni om denna?

 

Bareev höjer upp ~150 utg och jag sitter i position direkt efter och slår om till 455 och alla foldar fram till han som synar. 55T blir floppen och han går för checkraise. Hur är den bästa linjen här? Jag valde att syna och turn lägger J och han betar lite över halvpott. Känner ni styrka här? Jag tänkte verkligen vika här, men valde ett annat alternativ..

 

Slutade 6k upp åtminstone, men borde varit mer känner jag. Dåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade två bra sessioner imorse och gick på min andra för dagen lagom till matchen mellan Sverige - Vitrysslad startade. Gick riktigt bra till en början, men sen blev det kallt. Kastade bort 10k i onödan i slutet, eller vad säger ni om denna?

 

Bareev höjer upp ~150 utg och jag sitter i position direkt efter och slår om till 455 och alla foldar fram till han som synar. 55T blir floppen och han går för checkraise. Hur är den bästa linjen här? Jag valde att syna och turn lägger J och han betar lite över halvpott. Känner ni styrka här? Jag tänkte verkligen vika här, men valde ett annat alternativ..

 

Slutade 6k upp åtminstone, men borde varit mer känner jag. Dåligt!

 

Jag skulle gärna vilja ha lite mer info tex vilken hand du har :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...