prookelito Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Menar ni att han har bränt 250k exklusive dom 120 han har på bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 tur att de finns kloka människor som du som råder idioter som jag att inte göra allt för dumma grejer...gl å gn edit:börjar fan fundera om risken inte e värd det ändå... kolla hur han spelar. Ibland är inte heller jag särskilt smart. Kunde bara föreställa mig scenariot - det hade varit totalt katstrof och livstilt. Hoppas liret går bra i övrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Menar ni att han har bränt 250k exklusive dom 120 han har på bordet? Han stannade nog på 250-320k i hålet skulle jag tro. En riktig kanonlirare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Såg inte så mycket, men han verkar ju inte vara överdrivet bra iaf. Hur slutade din session? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Klockan är nu rätt mycket och har äntligen avslutat min "skottning". Fanns ett ruskigt värde då jag tog steget upp och det slutade väl denna gången också efter tre riktiga nyckelpotter, vilket var extremt välbehövligt. Har haft ett par tunga dagar.. Nattens lir slutar 57k upp vilket känns otroligt bra. Nu kommer snart min bror och hämtar mig för han har varit och lämnat flickvännen på jobbet och jag befinner mig hos gemensam polare. Skall bli gött att komma hem och sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Vad skottade du? Såg att det var fint värde på ett 75/150 igår, men där stod ju alla redan i kö så gjorde mig inte besväret att vänta. Men sugen var man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Vad skottade du? Såg att det var fint värde på ett 75/150 igår, men där stod ju alla redan i kö så gjorde mig inte besväret att vänta. Men sugen var man. 50-100 med supertomte. Satt först på 25-50 och plockade, men tog sen steget upp och då var man tvungen att följa efter. Som tur var gick inte motsatt håll denna gången, som annars är risken när man är ute efter en superfisk. Jag är nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Skulle betala 10k för en fullständig spelarprofil på killen. Måste vara det största psykfallet nånsin. Han lirar fortf och förlorar ju endast. Tror han ligger runt halvmillen back nu ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Skulle betala 10k för en fullständig spelarprofil på killen.Måste vara det största psykfallet nånsin. Han lirar fortf och förlorar ju endast. Tror han ligger runt halvmillen back nu ungefär. Han kör bara ett bord nu eller? Edit, han hann gula på det bordet nyss.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 50-100 med supertomte. Satt först på 25-50 och plockade, men tog sen steget upp och då var man tvungen att följa efter. Som tur var gick inte motsatt håll denna gången, som annars är risken när man är ute efter en superfisk. Jag är nöjd! Fan det missade jag helt. Grats till att inte ha motklonk då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Skulle betala 10k för en fullständig spelarprofil på killen.Måste vara det största psykfallet nånsin. Han lirar fortf och förlorar ju endast. Tror han ligger runt halvmillen back nu ungefär. Satt och diskuterade det igår också med en polare - vad kan det vara för en person? En miljonär? En spelmissbrukare? Det tog honom sisådär 5 minuter att logga ut och komma tillbaka med 20-40 nya tossingar. Kändes som han tog sms-lån eller något. Riktig karaktär! Han kör bara ett bord nu eller? Edit, han hann gula på det bordet nyss.... Sjuka är att han ibland lyckas få ihop riktigt fint med pengar, men det tar oftast inte mer än 5-10 minuter innan det är slut på det roliga. Han satt med 55k på 25-50 igår, sen 4-5 minuter senare så var dom slut. Fan det missade jag helt. Grats till att inte ha motklonk då. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Varför e inte ni skånejävlar här idag? E ngt jävla hockeyderby mellan Rögle och Malmö Redhawks... som om ngn bryr sig om dem här... iofs verkar det som om ngn tycker om dem med tanke på livet uppe vid öltältet... Fattar inte vem som ser på hockey nu när OS börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Satt och diskuterade det igår också med en polare - vad kan det vara för en person? En miljonär? En spelmissbrukare? Förmodligen en blandning av båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 han e uppe på 75/150 nu =)=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 tvångstankar.. skotta eller inte.. d e frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 om man ska skotta, så är det nu faktiskt vad jag har sett. Shit va han överspelar. jag har inte råd tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 han verkar ha lugnat sig? edit, never mind.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 han verkar ha lugnat sig? edit, never mind.. vad nickar han? suptertomte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 tufftturf asso 25/50 vore en nobrainer. 50/100 så kanske man vågar sitta me fullt inköp men 75/150 , 30k va fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 tufftturf fan vad du är snabb! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 får man köpa in sig för 10 k i din stack om du får plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 nej jag kliver nog ur kön om d blir min tur såvida han inte flippar totalt. dieselapa och stfu kommer äta upp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 får man köpa in sig för 10 k i din stack om du får plats? Hehe, får tänka på den.. Ingen lust att lira själv? Skall snart dra och käka så blir lite tight med tid. Rädd för att man skall bli ivägskickad från bordet om man lyckas få plats och sen måste dra iväg och käka. Hmm, lite dilemma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 nej jag kliver nog ur kön om d blir min tur såvida han inte flippar totalt. dieselapa och stfu kommer äta upp mig Dom undviker du ju bara att spela emot? Inte svårare än så.. Du sitter alltså på kö? Annica? Aionak? Spännande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kyyr Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 ***** Hand 768031383 ***** 75.00/150.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Friday, August 08, 2008 7:06:45 PM Lydia 1 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: stfuplz (32613.20) Plats 2: OOa (17715.00) Plats 3: tuffturf (71114.69) Plats 4: tilt (19325.00) Plats 5: Dieselapa (29775.00) stfuplz lägg LM 75.00 OOa lägg SM 150.00 ** Giv ** stfuplz [N/A, N/A] OOa [N/A, N/A] tuffturf [N/A, N/A] tilt[Ek, Es] Dieselapa [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** tuffturf Syna 150.00 tilt Höj till 650.00 Dieselapa Lägg stfuplz Syna 650.00 OOa Lägg tuffturf Höj till 2800.00 tilt Höj till 9000.00 stfuplz Lägg tuffturf All-in 71114.69 tilt All-in 19325.00 *** Flop(Board): *** : [Kns, Ds, 7h] *** Turn(Board): *** : [Kns, Ds, 7h, 2h] *** River(Board): *** : [Kns, Ds, 7h, 2h, 10r] *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 39435.00 stfuplz Lägger mig Vinst: 0.00 OOa Lägger mig Vinst: 0.00 tuffturf [Kr, Eh] Stege med ess i topp Vinst: 39435.00 tilt Lägger mig Vinst: 0.00 Dieselapa Lägger mig Vinst: 0.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts