Bootliner Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Jakelmotta har 610k, backdoorovic har 505k efter att precis dubblat upp all in pre, 99 mot AA o han träffar färgen med 99. Det lustiga är att jag tjänar nästan lika mycket på att spela 1 timme piano.. Känd musiker eller hur går du till väga? Grattis x 2 i a f! Citera
Jakelamotta Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Jakelamotta är ute på 56:e plats efter fiskspel. Hur ofta kommer man gå så här långt liksom, vinner 2,5k vilket är bra men när man ser på pengarna på finalbordet så kan man inte vara annat än besviken. Citera
magico Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Hur gick det för backdoorovic och gick det bra för någon annan? Grattis ni som placera er Citera
Jakelamotta Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Hur gick det för backdoorovic och gick det bra för någon annan? Grattis ni som placera er Tror han slutade på mellan 60-80:e plats, är inte riktigt säker. Åkte lite för mig vet jag iaf. Såg också att det var två svenskar som hamnade högre än mig men vet inte om de var forumiter. Citera
Recommended Posts