Halvar90 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Tjenare.. Jag är 18 år men har inte fixat mastercard eller Visa, men finns det ingen poker sida som tillåter maestro? Har kollat runt lite, men hittar ingen... Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Kan säga rätt säkert att det inte finns någon klient som tar maestro. Fixa neteller och för över via bank och sen in till kontot. För mig med seb för jag över på 8 timmar från bank till neteller. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Halvar90 Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 okej då vet jag Njaa väntar nog tills slutet på nästa vecka då mitt visa kort kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Neteller är fortfarande massa enklare i många fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts