Gå till innehåll

Everest + IBS = nazi? låst konto


NiNjA

Recommended Posts

De vill att jag ska verifiera mitt konto.

 

 

Jag skickar körkort fram och baksida.

Giltigt Pass

Kassa kvitto när jag handlar med kortet

skärm dump på min internetbank, på mitt kort och transaktioner.

visa kort fram och baksida.

 

 

visserligen är det inte samma kort jag hade när jag registrerade kontot för nått år sen, dock står det likväl i mitt namn.

 

de vill ha räkningar samt alla betalkort jag haft.

 

 

Äre bara att ta det , och inse att halva rullen är förlorad, råkat ut för detta innan på everest med farsan konto vi mailade säkert 10olika bilder men de låste aldrig upp det då heller.

 

Eller finns det nånsomhelst svensk support / telefonsupport. Vad säger lagen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De vill att jag ska verifiera mitt konto.

 

 

Jag skickar körkort fram och baksida.

Giltigt Pass

Kassa kvitto när jag handlar med kortet

skärm dump på min internetbank, på mitt kort och transaktioner.

visa kort fram och baksida.

 

 

visserligen är det inte samma kort jag hade när jag registrerade kontot för nått år sen, dock står det likväl i mitt namn.

 

de vill ha räkningar samt alla betalkort jag haft.

 

 

Äre bara att ta det , och inse att halva rullen är förlorad, råkat ut för detta innan på everest med farsan konto vi mailade säkert 10olika bilder men de låste aldrig upp det då heller.

 

Eller finns det nånsomhelst svensk support / telefonsupport. Vad säger lagen?

 

Det finns självklart svensk support. PM:a mig ditt screen name på Everest Poker så ska jag se till att supporten ger dig all information på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förlåt mig supportern är på svenska men endast mail.

 

Använder nästan bara neteller, men de vill ju ha både neteller screens och visa.

 

 

 

är ju lättare att få ett lån på banken

 

De kräver:

ID handling

Visa kort

Neteller dump

Kvitto när jag handlat på kortet

Konto utdrag

samt en räkning så jag kan styrka min adress.

 

suck..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förlåt mig supportern är på svenska men endast mail.

 

Använder nästan bara neteller, men de vill ju ha både neteller screens och visa.

 

 

 

är ju lättare att få ett lån på banken

 

De kräver:

ID handling

Visa kort

Neteller dump

Kvitto när jag handlat på kortet

Konto utdrag

samt en räkning så jag kan styrka min adress.

 

suck..

 

Gud vad jobbigt det är att de är måna om DIN säkerhet......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till Everestsupporten: varför vill ni ha screendumps? Även en person med begränsade kunskaper i Photoshop kan mixtra nån siffra eller namn. Tämligen värdelöst mao IMO.

 

När jag själv gjorde denna verifiering, som ändå är rätt ok, så krävdes "bara" fram & bak på körkortet & VISAt samt en räkning med min hemadress.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till Everestsupporten: varför vill ni ha screendumps? Även en person med begränsade kunskaper i Photoshop kan mixtra nån siffra eller namn. Tämligen värdelöst mao IMO.

 

När jag själv gjorde denna verifiering, som ändå är rätt ok, så krävdes "bara" fram & bak på körkortet & VISAt samt en räkning med min hemadress.

 

Om en person använder sig av en e-wallet, t ex NETeller, funkar det bäst att skicka in en skärmdump. Om spelare istället endast använder sig av ett Visa-kort så ska det räcka med att skicka in fram- och baksida av kortet, plus kontoutdrag som tydligt visar namn och adress. Kolla med supporten vad som gäller i just ditt fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ninja: Har du lyckats få kontot upplåst eller vet du vart man kan ringa till Everest/IBS?

 

Har råkat ut för samma sak kontot är fryst för utbetalningar detta trotts att jag att jag använt MB för att sätta in pengar och vill ta ut pengar till samma MB konto. Tungt att man skall behöva ta ett "bad beat" i Cashiern när man äntligen hittar en rush...

 

Har lite konspirations teorier att Everest försöker att trötta ut en och hoppas på att man skall chipdumpa i ren frustration så att dom legitimt kan ta degen. För varför skulle dom annars lämna kontot öppet för spel men stängt för uttag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ninja: Har du lyckats få kontot upplåst eller vet du vart man kan ringa till Everest/IBS?

 

Har råkat ut för samma sak kontot är fryst för utbetalningar detta trotts att jag att jag använt MB för att sätta in pengar och vill ta ut pengar till samma MB konto. Tungt att man skall behöva ta ett "bad beat" i Cashiern när man äntligen hittar en rush...

 

Har lite konspirations teorier att Everest försöker att trötta ut en och hoppas på att man skall chipdumpa i ren frustration så att dom legitimt kan ta degen. För varför skulle dom annars lämna kontot öppet för spel men stängt för uttag?

 

Kontakta spelarsupporten på Everest Poker så ger dom dig all info du behöver för att kunna verifiera ditt konto. Spelarsupporten når du t ex genom att klicka på frågetecknet nere till höger i lobbyn på Everest Pokers klient.

 

PM:a mig om du vill ha mer info!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

råkade t för samma när ja hade värsta flytet, spelat upp 5.90$ till 532$ på 2 dar, "råkade" köra chipdumping från min brorsas knoto till mitt utan en tanke på en ban, sen va ja tvungen att verfiera, skickade in allt de skrev först sen skrev de att de saknade kanske 4-5 dokument som de e jämnde i början men ja har scan hemma så de tog väl ett par dar men sen blev det tillslut upplåst som tur var:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak för mig.

Tog ut halva rullen till neteller o behöver nu skicka in massa "Kreditkortskontoutdrag" bilder samt siffror från Visat.

Fattar inte varför dom vill ha de istället för Neteller dump lr nått.

Har aldrig satt in eller registrerat något Visa ens.

Blir så trött...

 

vore så mycket bättre om ni hade nån msn eller telesupport man kunde fixa sånthär direkt med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...