Gå till innehåll

Cardrunners värt pengarna??


Herveao

Recommended Posts

Hallå,

 

ja har lirat poker ca 3 år och försökt få in dryga 1k på Pacific (NL 100) månatligt det sista för att dryga ut studiekassan.

 

Funderar nu på att köpa licens hos cardrunners för att förhoppningsvis förbättra spelet lite. Eftersom jag inte sett nån av deras videos e ja ändå tveksam till att testa. Det kostar ju trots allt typ 1000 spänn och vi studenter har det inte alltför fett

 

Vad sägs, rekommenderar ni abbonemang eller bojkottning och mer självlärande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå,

 

ja har lirat poker ca 3 år och försökt få in dryga 1k på Pacific (NL 100) månatligt det sista för att dryga ut studiekassan.

 

Funderar nu på att köpa licens hos cardrunners för att förhoppningsvis förbättra spelet lite. Eftersom jag inte sett nån av deras videos e ja ändå tveksam till att testa. Det kostar ju trots allt typ 1000 spänn och vi studenter har det inte alltför fett

 

Vad sägs, rekommenderar ni abbonemang eller bojkottning och mer självlärande?

 

Sitter och funderar på samma sak faktiskt. 750 spänn är väl mer accurate kanske. Har läst runt lite om det och det verkar värt det som en investering om man lirar Holdem cashgame eller flera olika sorters poker. Spelar man bara Holdem MTTs och SNGs finns det sidor som är lite vassare dock från vad jag hört. Undrar även om min kompis får någon fördel om jag skriver hans nick vid "referred by"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sett lite filmer och tycker dom var rätt givande. Men det beror förstås på var man befinner sig i inärlningskurvan. Dock finns det filmer på flera olika nivåer, allt från micro stakes till high stakes. Tycker personligen att det var bra att efter att ha läst lite literatur se hur bra spelare resonerar i olika situationer. Mitt hetaste tips är att kolla runt lite bland torrentsidorna, så kan man ju komma undan lite billigare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kollat på flera stora torrentsidor och på dc++ men hittar ingenting, har dessutom hört att dessa torrents är fulla av keyloggers osv. fast det var en snubbe på ett forum som sa det så det vet jag icke själv. Jag har iaf reggat mig nu under nicket Tomtah på cardrunners om du vill kan du ju referra till mig Herve ;-). Vet inte riktigt vad jag får för det men lär ju få något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och funderar på samma sak faktiskt. 750 spänn är väl mer accurate kanske. Har läst runt lite om det och det verkar värt det som en investering om man lirar Holdem cashgame eller flera olika sorters poker. Spelar man bara Holdem MTTs och SNGs finns det sidor som är lite vassare dock från vad jag hört. Undrar även om min kompis får någon fördel om jag skriver hans nick vid "referred by"

 

ja, förmodligen är SNG Icons bättre för SNG spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns väl bara en torrent ute med cardrunner vids tror ja, och gamla videos där... men är ju ganska lätt värt pengarna på alla nivåer utom möjligen micro (sub nl10), räcker ju exempelvis med typ en bra fold per månad ända nere på nl50 för att det ska löna sig...

 

anledningen till att inga torrents finns är ju att ingen pallar med att recorda filmerna (de har lite säkerhet etc):P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga som nog är rätt fiskig men iaf, får man se hur många filmer man vill om man registrerat sig eller får man betala en avgift per film?

 

Du får se hur många filmer du vill sålänge du betalar månadsavgiften, du behöver alltså INTE betala x dollar/film så var det dock förr i tiden på cardrunners men alltså inte längre.

 

Vad gäller att försöka få hem cardrunners olagligt så är det nog en omöjlighet, hittade en torrent med gamla filer som ingen seedade(som kanske innehöll virus, keyloggers, det är ju riktigt lönsamt att slänga in en keylogger på folk som spelar för pengar varje dag) säkerheten är ganska sjuk så ni kan ge upp hoppet om att tanka filmerna (believe me i tried ;)).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får se hur många filmer du vill sålänge du betalar månadsavgiften, du behöver alltså INTE betala x dollar/film så var det dock förr i tiden på cardrunners men alltså inte längre.

 

Vad gäller att försöka få hem cardrunners olagligt så är det nog en omöjlighet, hittade en torrent med gamla filer som ingen seedade(som kanske innehöll virus, keyloggers, det är ju riktigt lönsamt att slänga in en keylogger på folk som spelar för pengar varje dag) säkerheten är ganska sjuk så ni kan ge upp hoppet om att tanka filmerna (believe me i tried ;)).

 

Tack för svaret! Då ska jag in och kolla så mkt jag kan nu. Verkar vara riktigt bra, väldigt varierande former av filmer (CTS lirar varje hand i princip i en film ochsbrugby spelar hyffsat nitigt i en).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå,

 

ja har lirat poker ca 3 år och försökt få in dryga 1k på Pacific (NL 100) månatligt det sista för att dryga ut studiekassan.

 

Funderar nu på att köpa licens hos cardrunners för att förhoppningsvis förbättra spelet lite. Eftersom jag inte sett nån av deras videos e ja ändå tveksam till att testa. Det kostar ju trots allt typ 1000 spänn och vi studenter har det inte alltför fett

 

Vad sägs, rekommenderar ni abbonemang eller bojkottning och mer självlärande?

 

Testa gratis exempelvideon som finns att ladda ner på siten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...