Gå till innehåll

Vilka CR filmer - spelare bör ses?


sturedenstore

Recommended Posts

NLH 6-max midstakes antar jag?

 

Fabian(suverän, kanske bästa instruktören på CR)

Brystmar (har rätt mycket dåliga men det finns endel guldkorn men kan inte säga direkt vilka)

Taylor (Har ju också gjort massor och det är väl lite blandat men gillar hans videos överlag)

SilentAssassins (de två han har gjort är båda bra)

 

Mina favoriter är CTS, Fabian och Sbrugby så kan egentligen inte tipsa om så mycket mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NLH 6-max midstakes antar jag?

 

Fabian(suverän, kanske bästa instruktören på CR)

Brystmar (har rätt mycket dåliga men det finns endel guldkorn men kan inte säga direkt vilka)

Taylor (Har ju också gjort massor och det är väl lite blandat men gillar hans videos överlag)

SilentAssassins (de två han har gjort är båda bra)

 

Mina favoriter är CTS, Fabian och Sbrugby så kan egentligen inte tipsa om så mycket mer.

 

Precis det glömde jag att säga.. NLH 6-max och HU är vad jag är ute efter :-)

 

Tackar för tipsen, ska kollas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deras rättså nya film med Brian och Taylor som gör kommentarer när en midlimit spelare spelar NLHU 5-10 är sjukt bra. Det borde vara den film som fått bäst snittbetyg på hela sidan. Dom här duktiga HU spelarna har olika synpunkter på många händer och det blir jättefina diskussioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deras rättså nya film med Brian och Taylor som gör kommentarer när en midlimit spelare spelar NLHU 5-10 är sjukt bra. Det borde vara den film som fått bäst snittbetyg på hela sidan. Dom här duktiga HU spelarna har olika synpunkter på många händer och det blir jättefina diskussioner.

 

jag tycker den var jättedålig.

 

de snackar så mycket gojja. använder lite fina ord som inte betyder något och tror att de har resonerat. exempelvis senaste 5min medan jag skrev dennna posten har de sagt:

"he's a very solid player"

"we have been playing very solid"

"the game dynamic has totally change"

"a 4bet would be so obvious at this time"

"he's not giving us any credit"

"we just need a hand"

"i think we are doing a good job at adapting to him"

"theres just no reason stop continuationbetting"

"you dont want the optimal way to play the hand to be that way"

"the way hes been playing his hand, i think thats optimal"

"and we just open the door for him to start bluffing us"

"let the timebank go"

 

är väl nästan okej saker att säga OM man förklarar vad man menar och varför.

 

tycker inte att de har sagt något relevant alls hitills i filmen. 5min med nebbis ger mer än 1h med sbrugby+gp imho.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Heltok: Dom kanske utgar fr att man inte ar total nyborjare. Med 5k+ posts har borde du forsta mer av vad dom menar

 

eller så förstår jag vad de menar och varför det är meningslösa saker att säga OM man inte förklarar vad man menar. är ju lätt för GP att säga "i have played nl5k for 5years and i have a good feel for the game, in this hand i think we are behind so checkfold 90% of the time". mycket lättare för en "nybörjare" att ta till sig "his coldcall range is heavy with low PPs and SC which will hit this flop much more often than my opening range. because of this i will have to checkfold a lot of my range, QJo has very poor SD value and will often be counterfeited so its a prime candidate for a fold".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
vet inte om de står dåligt på cardrunners sida eller om jag är efterbliven.

men kostar det 99$ för att bli guld-medlem och sedan 25$/månaden i 1 år? Eller är de 25$ i månaden så länge man vill, eller hur funkar det?

 

exakt så ja, 99$+25$ månaden tills du inte vill va med längre.

 

Vill du sedan komma tillbaka och det har gått mer än 3 månader så måste du betala 99$ igen har ja för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

exakt så ja, 99$+25$ månaden tills du inte vill va med längre.

 

Vill du sedan komma tillbaka och det har gått mer än 3 månader så måste du betala 99$ igen har ja för mig

 

okej, tack för svaret.

så det är något som jag själv måste betala in varje månad? dom drar de inte automatiskt då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...