boobies Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Jag har PokerTracker - spelar på Svs & FullTilt mest. Har sett några screenprints där folk får upp spelarinfon direkt på borden. Nån som har lust att berätta hur det går till? Citera
Joeduck Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Gametime+ är gratis, det fungerar genom att programmet läser av data från PT och sedan visar de i ditt pokerfönster. Exakt hur det fungerar vet jag inte men jag antar att de använder sig av enkla bilder/text som de lägger ovanpå valda bordsfönster. Det är lite för high tech för mig, använder mig faktist mer utav penna och papper Citera
perkan Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 PokerAce Hud är ett annat program med den funktionen Citera
hackson Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 PA hud kan du ställa in allt själv i, vad som ska visas, färger m.m Gametime Plus stödjer fler sidor men visar bara de vanligaste statsen(?) är lite krångligare att få igång om du har Postgres Databas i PT. Citera
Lixifer Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Har länge använt GT+ och är rätt nöjd med det, men kan passa på att fråga här: Är PAHUD bättre på något sätt/har någon funktion som gt saknar - eller är det bara "same same but different"? Citera
Recommended Posts