Gå till innehåll

PartyPoker


DiBiagio

Recommended Posts

Hej,

 

Jag undrar hur det går till när man ska ta ut från Party Poker. Går det bra att ta ut med VISA-kort? Jag har hört nåt om att man måste omsätta si och så mkt för att ta ut på PP. Tar ett stående exempel:

Sätter in 400 kr. Lirar upp detta och vill sedan ta ut 3000kr, är det något krav jag måste uppfylla? typ vip-poäng eller liknande, eller rake etc?

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Du behöver spela in 10% av insättningen i PartyPoints. Sätter du in 65$ (400kr) så tar de dej ca 10-15min på en NL25 bord

Det här med 10%, står det någonstans? Jag har inte noterat det tidigare.

 

Sen hoppas jag verkligen att de fixar så att man kan välja språk på klienten vid installation istället för att tvingas få den språkversion som man har inställd som standardspråk i sitt OS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen hoppas jag verkligen att de fixar så att man kan välja språk på klienten vid installation istället för att tvingas få den språkversion som man har inställd som standardspråk i sitt OS.

 

Jag hade problem med att svenska versionen av PP skrev ut "Stege" när jag hade flush (vid showdown). Om man går till http://en.partypoker.com/download/ så får man dock en engelsk version av klienten.

 

Jag har inte testat visa cashout på PP, men wire transfer till banken brukar fungera bra. Jag brukar ta en bonus och spela 5-600 händer extra efter det och har inte hört något gnäll från supporten i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här med 10%, står det någonstans? Jag har inte noterat det tidigare.

 

Sen hoppas jag verkligen att de fixar så att man kan välja språk på klienten vid installation istället för att tvingas få den språkversion som man har inställd som standardspråk i sitt OS.

 

?

 

Beror på var du laddar ner installern, se till o tanka från den engelspråkiga sajten så får du engelsk version.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

?

 

Beror på var du laddar ner installern, se till o tanka från den engelspråkiga sajten så får du engelsk version.

Man blir automatiskt redirectad till den svenska sidan och jag fick inte funktionen för att byta till den engelska siten att fungera...

 

Othellos direktlänk funkar dock så nu byter jag språk på min klient.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...