Partyjack Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Läste denna bok (är osäker på om titeln är korrekt) efter att ha sett något tips här på pf (har jag för mig). PLO-fisk som man är tycker jag mig ha lärt sjukt mycket och upptäckt att tänket är totalt annorlunda jämfört med NLT. Min syn på starthänder förändrades helt och boken förklarar väldigt tydligt olika stegdrag osv som man inte uppmärksammar på samma sätt när man spelat NLT. Nu undrar jag, ni som spelat PLO en längre tid tänker då främst på Othello mfl. Har ni läst boken? Är den en bra grund att stå på eller finns det fler grundläggande böcker man bör läsa för att greppa själva grundstrategin i Omaha. Känns som att han tjatar väldigt mycket om "Big play strategy" eller något sådant, och allt är väldigt fullringsanpassat. Känns som att han snackar väl lite väl tajt preflop för att ha spelat 6max osv? Kort sagt, ni som läst boken; Vad är bra och vad är anus? Citera
HerrGringo Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 pot limit omaha av rolf slotboom, olika stratergier me shortstack o fullt inköp osv.. väldigt läsvärd Citera
Recommended Posts