Gå till innehåll

SvS ,5/1 problem med TPTK


legendar

Recommended Posts

Har spelat ca 70 händer mot fi och han är _väldigt_ lös, 75/20/2 ungefär så hans range är monster stor,

det är därför jag 3bettar pre med en hand som kan bli problem post flop.

 

 

 

**** Hand 578864536 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - Thursday, January 24, 2008 2:06:13 AM

Anna 48 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: Crazyfrog (453.68)

Plats 2: Samus (245.09)

Plats 3: chad313 (314.35)

Plats 4: masse34 (383.30)

Plats 5: error63 (63.80)

masse34 lägg LM 0.50

error63 lägg SM 1.00

** Giv **

Crazyfrog [N/A, N/A]

Samus [N/A, N/A]

chad313 [:Ab: , :Jh: ]

masse34 [N/A, N/A]

error63 [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Crazyfrog Höj till 5.00

Samus Lägg

chad313 Höj till 14.00

masse34 Lägg

error63 Lägg

Crazyfrog Syna 14.00

*** Flop(Board): *** : [:5h: , :4g: , :Jg: ]

*** Bet Runda 2 ***

Crazyfrog Passa

chad313 Satsa 23.00 En ganska standard cbet på en någorlunda torr bräda

Crazyfrog Syna 23.00 Här har jag svårt att sätta han på en hand, men jag har sett han jaga flushes förut så satte honom på nån form av färgdrag Ax

*** Turn(Board): *** : [:5h: , :4g: , :Jg:, :6s: ]

*** Bet Runda 3 ***

Crazyfrog Passa

chad313 Satsa 50.0 Det känns som om jag ligger före här så detta va nog tänkt vara ett valeubet det kanske är idiotiskt spelat?

Crazyfrog Höj till 102.00 Här blir jag verkligen förvirrad, känns som om jag inte har en aning om vart jag står, speciellt när jag sett han göra ett sånt spel med 3e paret några händer innan

chad313 ??

 

 

Tycker den här handen var ganska jobbig, mest för att fi spelar så otroligt löst, jag kanske borde jobba på mina handreading skillz. All kritik är väldigt uppskattad!

 

Kärlek & Respekt,

Peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har FI bettat ut med pre förut? Lös och Lös-aggro pre är lite olika. Finns många toklösa på .5/1 SvS som limpar med i +80% så vilka händer har du sett vid SD där FI har bettat pre?

 

AJo är dock jäkligt äcklig. Man vill ta potten senast på floppen. Vill du fortsätta nu så spelar du i princip om stack såvida det inte blir ett antiklimax med syn plus C/C på river...

 

Clueless

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har FI bettat ut med pre förut? Lös och Lös-aggro pre är lite olika. Finns många toklösa på .5/1 SvS som limpar med i +80% så vilka händer har du sett vid SD där FI har bettat pre?

 

AJo är dock jäkligt äcklig. Man vill ta potten senast på floppen. Vill du fortsätta nu så spelar du i princip om stack såvida det inte blir ett antiklimax med syn plus C/C på river...

 

Clueless

 

Sämsta handen jag kommer på nu var nog K2s som han visat upp, antar att det satt lite i minnet också när jag spelade. Mm den är sjukt äcklig, gillar inte den så jättemycket faktiskt.

 

Peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...