Gå till innehåll

Pokerkryssning - frirullesatelliter


EverestPoker

Recommended Posts

Under de närmaste dagarna kör Everest Poker 5 direktkvalificerande satelliter till en pokerkryssning. Alla satelliter är frirullar! Dessutom erbjuder Everest Poker en tidsbegränsad specialbonus för nya spelare.

 

Pokerkryssning: Den 2:a februari är det dags för en ny pokerkryssning mellan Stockholm och Åbo. Ombord på Silja Festival kommer 240 spelare att göra upp om 660.000 kr. Det här eventet blev snabbt slutsålt förra året, och kommer säkert att bli det i år igen. Åldersgränsen är i år dessutom sänkt till 18 år.

 

Fem prispaket: Everest Poker har 5 prispaket till den här kryssningen som vardera har ett värde av 4.950 kr. Prispaketet innehåller kryssning, hytt och självklart inköp till turneringen.

 

Fem satelliter: Du hittar satelliterna på Everest Pokers klient genom att klicka på ”Schemalagda turneringar” följt av ”Privat”. Vid ”Visa”, se till att ”Väntar” är förbockad för att se kommande satelliter.

 

  1. Onsdagen den 23/1 kl. 19:00 GMT – 20:00 svensk tid
  2. Torsdagen den 24/1 kl. 19:00 GMT – 20:00 svensk tid
  3. Lördagen den 26/1 kl. 13:00 GMT – 14:00 svensk tid (obs: tiden)
  4. Söndagen den 27/1 kl. 19:00 GMT – 20:00 svensk tid
  5. Måndagen den 28/1 kl. 19:00 GMT – 20:00 svensk tid

Den första turneringen har inget Summit Points-krav, medan de övriga fyra har ett krav på 25 Summit Points. Nya spelare: Använd bonuskoden nedan för att få 25 Summit Points.

 

Bonus till nya spelare: Ange bonuskoden PokerKryssningEVP i samband med din första insättning så får du omgående 25 Summit Points. Bonuskoden börjar gälla onsdagen den 23/1 och gäller sedan fram till måndagen den 28/1. Den här bonusen påverkar varken den ordinarie välkomstbonusen på $100 eller Pokerforums specialbonus på ytterligare $200. Se till att du laddar ner Everest Poker från en länk här på Pokerforum.nu.

 

Prispottens fördelning i varje satellit:

1:a Prispaket till pokerkryssning värt 4.950 kr

2:a Guldpollett värd 100 dollar

3:e Två bronspolletter värda 22 dollar

4:e En bronspollett värd 11 dollar

5:e En bronspollett värd 11 dollar

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 118
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Under de närmaste dagarna kör Everest Poker 5 direktkvalificerande satelliter till en pokerkryssning. Alla satelliter är frirullar! Dessutom erbjuder Everest Poker en tidsbegränsad specialbonus för nya spelare.

 

Pokerkryssning: Den 2:a februari är det dags för en ny pokerkryssning mellan Stockholm och Åbo. Ombord på Silja Festival kommer 240 spelare att göra upp om 660.000 kr. Det här eventet blev snabbt slutsålt förra året, och kommer säkert att bli det i år igen. Åldersgränsen är i år dessutom sänkt till 18 år.

 

Fem prispaket: Everest Poker har 5 prispaket till den här kryssningen som vardera har ett värde av 4.950 kr. Prispaketet innehåller kryssning, hytt och självklart inköp till turneringen.

 

Fem satelliter: Du hittar satelliterna på Everest Pokers klient genom att klicka på ”Schemalagda turneringar” följt av ”Privat”. Vid ”Visa”, se till att ”Väntar” är förbockad för att se kommande satelliter.

 

  1. Onsdagen den 23/1 kl. 19:00 GMT – 20:00 svensk tid
  2. Torsdagen den 24/1 kl. 19:00 GMT – 20:00 svensk tid
  3. Lördagen den 26/1 kl. 13:00 GMT – 14:00 svensk tid (obs: tiden)
  4. Söndagen den 27/1 kl. 19:00 GMT – 20:00 svensk tid
  5. Måndagen den 28/1 kl. 19:00 GMT – 20:00 svensk tid

Den första turneringen har inget Summit Points-krav, medan de övriga fyra har ett krav på 25 Summit Points. Nya spelare: Använd bonuskoden nedan för att få 25 Summit Points.

 

Bonus till nya spelare: Ange bonuskoden PokerKryssningEVP i samband med din första insättning så får du omgående 25 Summit Points. Bonuskoden börjar gälla onsdagen den 23/1 och gäller sedan fram till måndagen den 28/1. Den här bonusen påverkar varken den ordinarie välkomstbonusen på $100 eller Pokerforums specialbonus på ytterligare $200. Se till att du laddar ner Everest Poker från en länk här på Pokerforum.nu.

 

Prispottens fördelning i varje satellit:

1:a Prispaket till pokerkryssning värt 4.950 kr

2:a Guldpollett värd 100 dollar

3:e Två bronspolletter värda 22 dollar

4:e En bronspollett värd 11 dollar

5:e En brons pollett värd 11 dollar

 

Lycka till!

 

Vad är skillnaden på en bronspollet och en brons pollet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har letat runt lite men inte hittat någonstans där jag kan få mer info om kryssningen, dvs blindstruktur, prisstruktur med mera. Var kan jag få tag på den informationen?

 

Jag har inte hört talats om den här kryssningen tidigare men jag är intresserad av att åka, är sista anmälningsdatum förbi? Finns det platser kvar? Hur/var reggar jag mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har letat runt lite men inte hittat någonstans där jag kan få mer info om kryssningen, dvs blindstruktur, prisstruktur med mera. Var kan jag få tag på den informationen?

 

Jag har inte hört talats om den här kryssningen tidigare men jag är intresserad av att åka, är sista anmälningsdatum förbi? Finns det platser kvar? Hur/var reggar jag mig?

 

http://pokerforum.nu/forum/pokerevent-kryssningar/42930-paf-winter-cruise.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag onsdagen den 23 januari kör Everest Poker sin första satellit till pokerkryssningen den 2 februari.

 

Plats: Everest Poker - Schemalagda turneringar - Privat - "Pokerkryssning"

Tid: 19:00 GMT - 20:00 svensk tid

Spel: Texas Holdem No Limit

 

Satelliten är en frirulle utan Summit Points-krav. Fler satelliter spelas under de kommande dagarna. För mer info hänvisar vi till vårt första inlägg i den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Priserna kommer att delas ut manuellt. Polletter sätts in på vinnande spelarkonton dagen efter aktuell turnering.

 

Prispottens fördelning i varje satellit:

1:a Prispaket till pokerkryssning värt 4.950 kr

2:a Guldpollett värd 100 dollar

3:e Två bronspolletter värda 22 dollar

4:e En bronspollett värd 11 dollar

5:e En bronspollett värd 11 dollar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anmälan till torsdagens kryssningssatellit är nu öppen. Nya spelare: Missa inte den tidsbegränsade bonuskoden PokerKryssningEVP. Läs mer om den här bonusen i vårt första inlägg i den här tråden.

 

Plats: Everest Poker

Datum: Torsdagen den 24/1

Tid: 19:00 GMT – 20:00 svensk tid

Turnering: Texas Holdem No Limit

Krav: 25 Summit Points (se bonuserbjudande)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag onsdagen den 23 januari kör Everest Poker sin första satellit till pokerkryssningen den 2 februari.

 

Plats: Everest Poker - Schemalagda turneringar - Privat - "Pokerkryssning"

Tid: 19:00 GMT - 20:00 svensk tid

Spel: Texas Holdem No Limit

 

Satelliten är en frirulle utan Summit Points-krav. Fler satelliter spelas under de kommande dagarna. För mer info hänvisar vi till vårt första inlägg i den här tråden.

 

Priserna kommer att delas ut manuellt. Polletter sätts in på vinnande spelarkonton dagen efter aktuell turnering.

 

Prispottens fördelning i varje satellit:

1:a Prispaket till pokerkryssning värt 4.950 kr

2:a Guldpollett värd 100 dollar

3:e Två bronspolletter värda 22 dollar

4:e En bronspollett värd 11 dollar

5:e En bronspollett värd 11 dollar

 

Grattis! SmeBalle, hade han/hon i brygga men riggen ville annat utköpt två ggr som sög,

 

Fi vann till slut när man naturligtvis pushar vid helt fel tillfälle så har Fi Q,Q :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den första kryssningssatelliten är alltså avgjord. 205 spelare kom till start och det blev till sist SmeBalle som plockade hem det första prispaketet till pokerkryssningen. Spelade du i den här turneringen? Gör gärna som JELLJUN och kommentera spelet i den här tråden.

 

Stort grattis till alla spelarna på prispallen!

 

1. SmeBalle - Kryssningspaket värt 4.950 kr

2. JELLJUN - Guldpollett värd $100

3. brava00 - 2 bronspolletter värda $22

4. FindDaGrind - 1 bronspollett värd $11

5. sp1int3r - 1 bronspollett värd $11

 

Segraren kommer få alla detaljer från Everest Poker under torsdagen. Övriga vinnares polletter delas också ut under torsdagen.

 

Missa inte nästa chans att vinna ett kryssningspaket!

- Torsdagen den 24 januari kl. 19:00 GMT - 20:00 svensk tid.

- Nya spelare: Använd bonuskod PokerKryssningEVP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter spelarnamnet SmeBalle bekant? Kolla det här inlägget från september förra året: http://pokerforum.nu/forum/769268-post11.html

 

Missa inte nästa chans att vinna ett kryssningspaket!

- Idag torsdagen den 24 januari kl. 19:00 GMT - 20:00 svensk tid.

- Nya spelare: Använd bonuskod PokerKryssningEVP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den första kryssningssatelliten är alltså avgjord. 205 spelare kom till start och det blev till sist SmeBalle som plockade hem det första prispaketet till pokerkryssningen. Spelade du i den här turneringen? Gör gärna som JELLJUN och kommentera spelet i den här tråden.

 

Stort grattis till alla spelarna på prispallen!

 

1. SmeBalle - Kryssningspaket värt 4.950 kr

2. JELLJUN - Guldpollett värd $100

3. brava00 - 2 bronspolletter värda $22

4. FindDaGrind - 1 bronspollett värd $11

5. sp1int3r - 1 bronspollett värd $11

 

Segraren kommer få alla detaljer från Everest Poker under torsdagen. Övriga vinnares polletter delas också ut under torsdagen.

 

Missa inte nästa chans att vinna ett kryssningspaket!

- Torsdagen den 24 januari kl. 19:00 GMT - 20:00 svensk tid.

- Nya spelare: Använd bonuskod PokerKryssningEVP

 

Kollar mitt konto, och ser att det ej är något registrerat ngn guldpolett.

Skall jag kontakta supporten??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelstart om 1 timme:

 

Plats: Everest Poker - Schemalagda turneringar - Privat - "Pokerkryssning"

Tid: 19:00 - 20:00 svensk tid

Spel: Texas Holdem No Limit

Krav: 25 Summit Points

Nya spelare: Ange bonuskoden PokerKryssningEVP i samband med din första insättning så får du omgående 25 Summit Points insatta på ditt spelarkonto. Och: Missa inte att ladda ner Everest Poker från en länk här på Pokerforum.nu. Du får då sammanlagt $300 i bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några minuter före start har endast 61 spelare anmält sig till dagens kryssningssatellit. 75 spelare måste anmäla sig för att turneringen ska gå av stapeln. Om turneringen inte får tillräckligt med spelare ställs den automatiskt in, Summit Pointsen betalas tillbaka och prispotten flyttas till måndagens kryssningssatellit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De ställer ju knappast in för att de förlorar summit points, utan för att de inte får nog med potentiella framtida kunder... :P

 

Erkänner att jag satte in pengar idag nu när jag såg "reklamen" för att få spela frirullen. Sedan hade man ju förstås samtidigt testat på motståndet, gneta lite på bonusen, osv. Potentiell kund alltså. Men nu när pengarna ändå ligger där är det ju lika bra att fortsätta tankegången. Testa motstånd, gneta på. Etc. Haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...