ParadiseEric Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 Välkommen till ParadisePoker - vi ger bort €70 000 den 1 februari! ParadisePoker erbjuder ett oslagbart erbjudande fredagen den 1 februari. Det kommer att finnas någonting för alla när vi ger bort €70 000 i extra prispengar och vi kör också en stor freeroll med hela €10 000 i potten. Bara denna dag kommer alla som vinner priser i våra utvalda ParadisePoker guaranteed turneringar dessutom att vinna DUBBLA priser! Se här vilka turneringar erbjudandet gäller denna dag. €10 000 Freeroll ParadisePoker kommer också att erbjuda en €10 000 freeroll den 1 februari. Denna turnering är öppen för alla spelare på Paradise som spelar minst 10 raked hands den 1 februari. Du hittar denna turnering i lobbyn under Multi Tourney under namnet "€10 000 Freeroll". Turneringen börjar 19.30 svensk tid och registreringen öppnar klockan 17.00. Välkomna! Mvh ParadiseEric Citera
_slipknot1_ Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 Bra grej! Creds! Är dock borta så missar. Citera
Nickefik Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 Skit. Flyttar den 1:a och är utan internet i ungefär tio dar... Citera
ParadiseEric Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2008 Imorgon kör vi - missa inte din chans till DUBBLA prispengar! Mvh ParadiseEric Citera
grandyz Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Skit. Flyttar den 1:a och är utan internet i ungefär tio dar... Jag får internet hemma den 2:a, vem är mest tiltad? Citera
Odrike Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Till Paradise Poker. Förvisso är det rebuy turneringar. Men fan vad bra med dubbla priser. Jag klonkade iofs bara ITM men jag är riktigt nöjd med första. Citera
SouthEast Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Raked hand? Contributed, men oavsett pottstorlek? Tror jag hittade från förra sommaren: Ja, $0,25 rake ger 1FPP så $0,50 ger 2FPP - Contributed = För varje $0.25 du betalar i rake får du 1 FPP. Mvh ParadiseEric Citera
SouthEast Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 ...och hur får man veta hur många raked hands man spelat. Den svenska live supporten kunde inte tala om det i alla fall. Citera
Odrike Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 ...och hur får man veta hur många raked hands man spelat.Den svenska live supporten kunde inte tala om det i alla fall. 10st händer fixar man snabbt. Men man får kolla om man kan registrera sig till turneringen. Funkar det så gött. Annars får man spela några fler händer. Jag vet inte om det fortfarande gäller men en förr så räknades en raked hand då potten blev minst $1 (eller €1) som man hade bidragit pengar till + att det hade blivit en flopp. De borde inte ha ändrat vilkoren för det. Citera
Converze Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Jag har ett konto hos Paradise sedan tidigare, när jag försöker logga in så får jag meddelandet: "Sorry you can only register up to 3 new users per software installation". Jag ringer supporten och de bekräftar att att jag har endast ett konto med att det kan bero på konton på andra sidor inom nätverket, men det tror jag inte det beror på iom. att jag är regular på ett annat nätverk. Efter samtalet med supporten så följer jag deras råd och provar registera ett nytt konto från en annan dator och uppkoppling men även där går jag bet. Är det någon som har något tips som gör att jag kan spela? Citera
Odrike Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Är det någon som har något tips som gör att jag kan spela? Har du flera boss klienter installerade så avinstallera några. Kanske funkar. Funkar inte det så kanske det det kan vara värt att testa på en annan dator. Citera
Converze Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Är rätt säker på att jag inte har spelat på någon annan Boss site, kan se att jag har registrerat två pokerklienter sedan jag installerade denna och det är Everest och Pokerroom och ingen av dem ingår i nätverket vad jag vet. Jag har även provat registrera konto från en annan dator, men det gick inte heller. I vart fall inte ett konto i mitt namn. 10% på eventuella turneringsvinster under kvällen till den som ger tipset som gör att jag kan spela. Citera
Odrike Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Värdet på dessa turneringar är helt fatastiskt bra. Detta kan bli dyrt för Paradise. Citera
Odrike Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Ingen annan här som lirar dessa??? :shock: Citera
ibmachine Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Hmmm... En timme på två .25/.50 euro fixed bord har gett 5 rakade händer... Citera
ponttuss Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Ingen annan här som lirar dessa??? :shock: Jag försöker spela, men blev utloggad igen, och kan inte logga in Citera
Odrike Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Hmmm... En timme på två .25/.50 euro fixed bord har gett 5 rakade händer... Hur kunde du se hur många raked hands? Citera
ibmachine Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Hur kunde du se hur många raked hands? När jag försökte regga mig till freerollen stod det. BtW... Jag loggade ut och sen in igen, då hade jag visst mina 10 raked... Boss... suck... Citera
Odrike Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 När jag försökte regga mig till freerollen stod det. BtW... Jag loggade ut och sen in igen, då hade jag visst mina 10 raked... Boss... suck... Ja lite brister finns det allt med bossklienten.. GL på turneringen, Fan jag har varit riktigt nära att komma långt i två av dessa nu.. Citera
ibmachine Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Ja lite brister finns det allt med bossklienten.. GL på turneringen, Fan jag har varit riktigt nära att komma långt i två av dessa nu.. Tackar. GL själv, vad nickar du, jag är ibmachine där med. Citera
Odrike Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Tackar. GL själv, vad nickar du, jag är ibmachine där med. Rakelover är mitt nick. Men jag tror inte jag orkar spela frirullen seriöst. Är helt slut nu Ska nog bara köra push eller fold.. Citera
kükSöder Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Hittade inte turneringen i listan^o) Citera
ponttuss Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Fy fan jag minns varför jag slutade spela här, först är man utloggad i en halvtimme, sen när man ska göra rerbuy, får man inga marker !!!!!!!!!!!!1 Citera
Odrike Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 Är den sista av dessa inställd?? Den skulle gå kl 13.00 men kan inte se den. Citera
Recommended Posts